Gå til innhold

Vifter med fingeren igjen

Anbefalte innlegg

Nok en islamist er frempå med pekefingeren!

Islamist raser mot Abid Raja (V) i ny video: «Må Allah gjøre deg stum og døv»

<p>RASER MOT ABID RAJA: Mohyeldeen Mohammad raser mot Venstres Abid Raja i en video han har lagt ut på YouTube med tittelen "Sannheten". FOTO: SKJERDUMP FRA YOUTUBE.COM</p>

Mandag bekreftet den kjente islamisten Mohyeldeen Mohammad overfor NRK at det var han som sto bak SMS-ene. I en video som er lagt ut på YouTube natt til onsdag utdyper den profilerte Larvik-islamisten saken. Han sier i videoen at han har sendt SMS-er til to personer, hvorav en av dem er Venstre-politikeren.

– Når det gjelder de SMS-ene som er nevnt i mediene de siste dagene, så får de oppfatte det slik som de vil. Men jeg har kun ytret min mening i henhold til sharia, sier Mohammad.

Han fortsetter med å fortelle at ingen av de to personene har gjort ham noe personlig, men at begge har hånet hans religion, islam.

– Først sendte jeg den hunden, Abid Raja, meldingene fordi denne vantro forræderren har hånet islam og muslimer over lang tid. Og i den seneste tid har han hånet nikab og hijab, sier Mohammad videre.

<p>HARDE ORD: Slik blir Venstres Abid Raja skjelt ut på SMS. Dette kom på hans mobiltelefon natt til lørdag. Her er noen forklaringer:</p> <p>Wallahi - jeg sverger ved Allah</p> <p>Khinzir - villsvin (meget fornærmende brukt som mellomnavn)</p> <p>Jahannam - helvete</p> <p>Murtad kafir - frafallen muslim - ikke troende, som straffes med døden.</p> <p>FOTO: TWITTER / NTB SCANPIX</p>

Har muslimer veldig lett for å føle seg hånet?

Anonymkode: 3956d...266

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414035-vifter-med-fingeren-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vifter ganske mye med fingeren, over en tale på 8 min, vel. Vi "kuffar" får bare flire av det.

Anonymkode: e934b...fdf

"Dialekten" er ganske morsom. Han må være lett å parodiere. Eller er det en parodi? Hvem vet.

Anonymkode: 03973...2a7

Annonse

3 minutes ago, AnonymBruker said:

"Dialekten" er ganske morsom. Han må være lett å parodiere. Eller er det en parodi? Hvem vet.

Anonymkode: 03973...2a7

Mulig det er et stunt? Og så når han avslører hva han egentlig har holdt på med, kan han begynne med kleskolleksjoner og bli musikkprodusent.

Anonymkode: e934b...fdf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...