AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Nok en islamist er frempå med pekefingeren! Islamist raser mot Abid Raja (V) i ny video: «Må Allah gjøre deg stum og døv» Mandag bekreftet den kjente islamisten Mohyeldeen Mohammad overfor NRK at det var han som sto bak SMS-ene. I en video som er lagt ut på YouTube natt til onsdag utdyper den profilerte Larvik-islamisten saken. Han sier i videoen at han har sendt SMS-er til to personer, hvorav en av dem er Venstre-politikeren. – Når det gjelder de SMS-ene som er nevnt i mediene de siste dagene, så får de oppfatte det slik som de vil. Men jeg har kun ytret min mening i henhold til sharia, sier Mohammad. Han fortsetter med å fortelle at ingen av de to personene har gjort ham noe personlig, men at begge har hånet hans religion, islam. – Først sendte jeg den hunden, Abid Raja, meldingene fordi denne vantro forræderren har hånet islam og muslimer over lang tid. Og i den seneste tid har han hånet nikab og hijab, sier Mohammad videre. Har muslimer veldig lett for å føle seg hånet? Anonymkode: 3956d...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/islamist-raser-mot-abid-raja-v-i-ny-video-maa-allah-gjoere-deg-stum-og-doev/a/23806383/ Anonymkode: 3956d...266 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Islamistene begynner å bli en parodi på seg selv. Alltid like illsinte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Han vifter ganske mye med fingeren, over en tale på 8 min, vel. Vi "kuffar" får bare flire av det. Anonymkode: e934b...fdf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vifter ganske mye med fingeren, over en tale på 8 min, vel. Vi "kuffar" får bare flire av det. Anonymkode: e934b...fdf "Dialekten" er ganske morsom. Han må være lett å parodiere. Eller er det en parodi? Hvem vet. Anonymkode: 03973...2a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 3 minutes ago, AnonymBruker said: "Dialekten" er ganske morsom. Han må være lett å parodiere. Eller er det en parodi? Hvem vet. Anonymkode: 03973...2a7 Mulig det er et stunt? Og så når han avslører hva han egentlig har holdt på med, kan han begynne med kleskolleksjoner og bli musikkprodusent. Anonymkode: e934b...fdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.