AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Er Trump en mannsjåvinist eller bare ærlig? Anonymkode: 0b7e4...b3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Her er hele videoen, ueditert. Anonymkode: 0b7e4...b3a 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Begge deler vel. Jeg tror ikke på Paradise hotell-filosofien at alt er ok bare man "står for det". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Wow, en mann var på tomannshånd med en annen mann, og tullet om kvinner, for et ondskapsfullt monster !! !!!! Nei, feministene blir nok mer glad i Clinton, på samme måte som afrikanerne er storfornøyde med obama Anonymkode: 2cf4b...b43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Ikke noe unormalt, for bermen. Man vil ikke ha bermen til å ta viktige avgjørelser i verdens supermakt. Anonymkode: f480d...a7e 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Han skryter av at han klyper kvinner i skrittet og kommer unna med det fordi han er stjerne. Mulig de ikke anmelder eller protesterer, men jeg tviler på om alle synes det er ok. Opptaket er forresten tatt samme år som han ble gift, og han skryter av at han prøvde hardt å komme i buksa på en gift kvinne. Jeg synes dette er et hakk verre enn vanlig griseprat blant menn. Bush kommenterer at hun har flotte bein, eller noe i den duren. Hadde Trump nøyd seg med sånne kommentarer hadde det ikke blitt noen sak. 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, Gargamel skrev: Han skryter av at han klyper kvinner i skrittet og kommer unna med det fordi han er stjerne. Mulig de ikke anmelder eller protesterer, men jeg tviler på om alle synes det er ok. Opptaket er forresten tatt samme år som han ble gift, og han skryter av at han prøvde hardt å komme i buksa på en gift kvinne. Jeg synes dette er et hakk verre enn vanlig griseprat blant menn. Bush kommenterer at hun har flotte bein, eller noe i den duren. Hadde Trump nøyd seg med sånne kommentarer hadde det ikke blitt noen sak. Ja nettopp. Dette er ikke "bare garderobesnakk". Han innrømmer jo at han begår seksuelle overgrep. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 2 hours ago, morsan said: Ja nettopp. Dette er ikke "bare garderobesnakk". Han innrømmer jo at han begår seksuelle overgrep. Er en debatt om 2 timer, får se hvor god han blir til å lure seg unna. På Twitter sier han jo det bare er "prat", og peker på voldtektsanklagene til Bill Clinton som noe "reelt". Mer spennende blir det om det kommer flere fadese-opptak fra denne kilden, som lovet. Anonymkode: f480d...a7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 Litt vanskelig for Hillary å utnytte dette politisk. Hun har tross alt stått last og brast med kåte-Bill i alle år. Anonymkode: 0b7e4...b3a 0 Siter
Inner self Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 Litt på kanten igrunn. Men hele fyren er jo litt spesiell. Jeg snakker ikke sånn om damer til noen. Tror den eneste måten han kan vinne på er om det blir ett terroranslag før valget. Og kanskje DAESH vil han skal vinne, for det er jo ett steg nærmere dommedag. Selv om jeg skjønner han har apell, blandt frustrerte menn. 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 Greit å vite st Hillary kan klandres for sin manns handlinger... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 9 minutter siden, morsan skrev: Greit å vite st Hillary kan klandres for sin manns handlinger... Hun stod ved hans side, gjorde hun ikke? Anonymkode: 0b7e4...b3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 Hillary er skikkelig manipulerende hun også, men er mer intelligent og har andre mål. Det er bare i Norge vi har koselige politikere som Sponheim og Halvorsen. Vi har det godt her i bygda. Anonymkode: f480d...a7e 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun stod ved hans side, gjorde hun ikke? Anonymkode: 0b7e4...b3a Og? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 13 minutter siden, morsan skrev: Og? Da kan man ikke forvente at Trump-tilhengerne skal ta avstand fra det han har SAGT, når Hillary ikke tok avstand fra det kåte-Bill GJORDE. Anonymkode: 0b7e4...b3a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.