Gå til innhold

Sjokkerende video om Trumps kvinnesyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, en mann var på tomannshånd med en annen mann, og tullet om kvinner, for et ondskapsfullt monster !! !!!!

Nei, feministene blir nok mer glad i Clinton, på samme måte som afrikanerne er storfornøyde med obama

Anonymkode: 2cf4b...b43

Gjest Gargamel

Han skryter av at han klyper kvinner i skrittet og kommer unna med det fordi han er stjerne. Mulig de ikke anmelder eller protesterer, men jeg tviler på om alle synes det er ok. Opptaket er forresten tatt samme år som han ble gift, og han skryter av at han prøvde hardt å komme i buksa på en gift kvinne.

Jeg synes dette er et hakk verre enn vanlig griseprat blant menn. Bush kommenterer at hun har flotte bein, eller noe i den duren. Hadde Trump nøyd seg med sånne kommentarer hadde det ikke blitt noen sak.

Annonse

1 time siden, Gargamel skrev:

Han skryter av at han klyper kvinner i skrittet og kommer unna med det fordi han er stjerne. Mulig de ikke anmelder eller protesterer, men jeg tviler på om alle synes det er ok. Opptaket er forresten tatt samme år som han ble gift, og han skryter av at han prøvde hardt å komme i buksa på en gift kvinne.

Jeg synes dette er et hakk verre enn vanlig griseprat blant menn. Bush kommenterer at hun har flotte bein, eller noe i den duren. Hadde Trump nøyd seg med sånne kommentarer hadde det ikke blitt noen sak.

Ja nettopp. Dette er ikke "bare garderobesnakk". Han innrømmer jo at han begår seksuelle overgrep. 

2 hours ago, morsan said:

Ja nettopp. Dette er ikke "bare garderobesnakk". Han innrømmer jo at han begår seksuelle overgrep. 

Er en debatt om 2 timer, får se hvor god han blir til å lure seg unna. På Twitter sier han jo det bare er "prat", og peker på voldtektsanklagene til Bill Clinton som noe "reelt".

Mer spennende blir det om det kommer flere fadese-opptak fra denne kilden, som lovet.

Anonymkode: f480d...a7e

Litt på kanten igrunn. Men hele fyren er jo litt spesiell. Jeg snakker ikke sånn om damer til noen.

Tror den eneste måten han kan vinne på er om det blir ett terroranslag før valget. Og kanskje DAESH vil han skal vinne, for det er jo ett steg nærmere dommedag. Selv om jeg skjønner han har apell, blandt frustrerte menn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...