Gå til innhold

Skal «jul» og «påske» være de nye fy-ordene i skolen?

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Kayia skrev:

Nei men har du sett. Det var altså du som rallet i vei uten å ha satt deg ordentlig inn i saken ;) 

--

Medieskapt

Sjefen for opplæring i Rygge, Lars Gjemmestad, mener på sin side hele saken er skapt av media.

– Vi hadde i går et møte med over hundre foreldre, hvor samtlige stiller seg bak vedtaket. Det bildet som er skapt av Ekholt skole er fullstendig galt.

Nå ønsker han, som rektor Andersen, å legge hele saken bak seg. Samtidig presiserer han at Andersen får den oppfølgingen hun trenger av kommunen etter å ha mottatt trusler.

Vi er i en prosess hvor vi skal vurdere om dette skal anmeldes, men inntil videre er det viktig at Andersen får det tilbudet hun trenger av kommunen.

https://www.nrk.no/ostfold/rektor-drapstruet-etter-_jule-krangel_-1.13175595

De har nok blitt tvunget til taushet. Stemning var helt annerledes for en uke side. Ellers stoler jeg ikke på pk-sosialistene i nrk. De farer med løgn og fanteri rett som det er.

Anonymkode: 4ddc4...9b9

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har nok blitt tvunget til taushet. Stemning var helt annerledes for en uke side. Ellers stoler jeg ikke på pk-sosialistene i nrk. De farer med løgn og fanteri rett som det er.

Jeg syns det rett og slett virker som både du og angriperen har tatt skikkelig feil jeg ;) 

Hun tror ikke at personene som har truet henne i ettertid av avisoppslagene, har lest annet enn tittel eller ingress i avissakene, og sier det er klare rasistiske tendenser i det de skriver.

Mange beskylder henne for å være «muslim-vennlig» - selv om rektoren både i Dagbladet og ovenfor Moss Avis har understreket at muslimer eller innvandrere ikke er utfordringen, men norske barn med tilknytning til deler av kristendommen som ikke feirer jul. 

- Hvis man bare leser tittelen eller ingressen i en sak, skjønner jeg kanskje at folk kan bli sinte, men jeg skjønner ikke at de da kommer med trusler, sier rektoren.

http://www.dagbladet.no/nyheter/rektoren-fraradet-foreldre-til-a-si-ordet-jul---fikk-drapstrusler-og-ble-dyttet-av-tilfeldig-mann-pa-gata/63958932

5 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg syns det rett og slett virker som både du og angriperen har tatt skikkelig feil jeg ;) 

Hun tror ikke at personene som har truet henne i ettertid av avisoppslagene, har lest annet enn tittel eller ingress i avissakene, og sier det er klare rasistiske tendenser i det de skriver.

Mange beskylder henne for å være «muslim-vennlig» - selv om rektoren både i Dagbladet og ovenfor Moss Avis har understreket at muslimer eller innvandrere ikke er utfordringen, men norske barn med tilknytning til deler av kristendommen som ikke feirer jul. 

- Hvis man bare leser tittelen eller ingressen i en sak, skjønner jeg kanskje at folk kan bli sinte, men jeg skjønner ikke at de da kommer med trusler, sier rektoren.

http://www.dagbladet.no/nyheter/rektoren-fraradet-foreldre-til-a-si-ordet-jul---fikk-drapstrusler-og-ble-dyttet-av-tilfeldig-mann-pa-gata/63958932

Det er help åpenbart sosialistene prøver å skjule fakta.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemning var helt annerledes for en uke siden.

Ja - det var jo en misforståelse? 

Dette minner om den flaggdebatten som kommer ca. annenhver 17.mai, hvor en regel som har en helt annen hensikt og bakgrunn, vris til noe som har med innvandring å gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...