Gå til innhold

Hva hjalp dere mot kvisene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det toner, krem? Eller noe annet?

Anonymkode: 28050...fbf

Her i huset var tenåringen sterkt plaget med bittesmå kviser i hele ansiktet og vi endte opp med en tur til hudspesialist. Hun fikk en runde med ery-max mikstur (hun takler ikke kapsler) som varte i 12 uker og må bruke en reseptbelagt krem ut tenårigsperioden i tillegg til gode rengjørinngsrutiner morgen og kveld med gode produkter. Bedringen kom etter en uke og ved endt kur er huden hennes mer eller mindre feilfri og vi krysser fingrene for at det vedvarer. :) Har også samtidig kuttet ned på sukker, alt smågodt (kun litt sjokolade i helgene) og brunost bare i helgene, men vi er ikke fanatiske altså.

1 time siden, Xtra skrev:

Fra egen erfaring med (litt) kviser gjennom mange år vet jeg at kostholdet har veldig mye å si. For egen del var jeg noen år omtrent garantert en kvise eller to etter å ha skeiet ut med sjokolade eller annen spesielt fet mat.

Kosthold har egentlig lite å si vil jeg påpeke. Men det hjelper sikkert hos noen å kutte ut sukker selvom jeg tviler at det har en megastor sammenheng.

Anonymkode: 28050...fbf

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...