Gå til innhold

Flere som sliter med litt vondt i halebein etter forslått det?

Anbefalte innlegg

Hei! Forslo halebeinet mitt for ca 1 og et halvt år siden. Tror jeg satt meg på en steinhard stein om jeg ikke tar feil. Idag har jeg ikke noen smerter, men når jeg sitter litt lenge på et gulv eller i bilen og da strammer rumpeballene så kjenner jeg det.

Flere som har samme? :)

0

Anonymkode: 3c4e4...128

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk trolig brist i halebeinet en gang for mange år siden, da jeg stod/satt inntil en stokk lenge mensungene lekte. Hadde ordentlig vondt i minst et halvt år, og det kan godt være at det tok et par år før det var helt borte. Nå kjenner jeg ingenting, så det blir bedre!

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Forslo halebeinet mitt for ca 1 og et halvt år siden. Tror jeg satt meg på en steinhard stein om jeg ikke tar feil. Idag har jeg ikke noen smerter, men når jeg sitter litt lenge på et gulv eller i bilen og da strammer rumpeballene så kjenner jeg det.

Flere som har samme? :)

0

Mariussen?

Anonymkode: 3f20f...7cb

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, jeg fikk trolig brist i halebeinet en gang for mange år siden, da jeg stod/satt inntil en stokk lenge mensungene lekte. Hadde ordentlig vondt i minst et halvt år, og det kan godt være at det tok et par år før det var helt borte. Nå kjenner jeg ingenting, så det blir bedre!

Så kjipt! Men hvordan kan du briste halebeinet når du lener deg inntil en stokk?.

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt! Men hvordan kan du briste halebeinet når du lener deg inntil en stokk?.

Jeg vet ikke. Gikk aldri til lege. Men jeg stod/satt helt statisk inntil den stokken lenge - kanskje en halvtime, og fikk etterpå veldig vondt i halebeinet. Falt ikke. Var vondt å sitte på hardt underlag i lang lang tid etterpå.

13 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg vet ikke. Gikk aldri til lege. Men jeg stod/satt helt statisk inntil den stokken lenge - kanskje en halvtime, og fikk etterpå veldig vondt i halebeinet. Falt ikke. Var vondt å sitte på hardt underlag i lang lang tid etterpå.

Høres ut som meg ca. Bare at jeg satt på et hardt gulv i et par timer og malte veggen....

Men hvor lenge hadde du det virkelig vondt da? Kan du kjenne det ennå om du sitter lenge på et hardt gulv osv?

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som meg ca. Bare at jeg satt på et hardt gulv i et par timer og malte veggen....

Men hvor lenge hadde du det virkelig vondt da? Kan du kjenne det ennå om du sitter lenge på et hardt gulv osv?

Som jeg sa i stad, så hadde jeg ordentlig vondt i ca et halvt år, men det gikk sikkert et par år før det var helt borte. Nå er dette sikkert ti år siden, og jeg kjenner ingenting lenger.

Jeg har hatt vondt i halebeinet i visse posisjoner "hele livet". Falt på en stein som 8-åring, bommet på et klappsete i en taxi som 15-åring og landet litt feil på ståsetet i en rib som 30-åring. Så det har alltid vært litt ømt og rart. Tror det er vanlig når det har blitt forslått.

7 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har hatt vondt i halebeinet i visse posisjoner "hele livet". Falt på en stein som 8-åring, bommet på et klappsete i en taxi som 15-åring og landet litt feil på ståsetet i en rib som 30-åring. Så det har alltid vært litt ømt og rart. Tror det er vanlig når det har blitt forslått.

Heldigvis vil du, gitt din egen statistikk, ikke få flere skader på halebeinet ditt før du er 60. Må si at jeg da er spent på hva det neste blir ;) 

11 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Heldigvis vil du, gitt din egen statistikk, ikke få flere skader på halebeinet ditt før du er 60. Må si at jeg da er spent på hva det neste blir ;) 

Hehe, godt å høre😅 Heldigvis lenge til da, sånn uansett hva det måtte bli😁

1 time siden, påskelilje skrev:

Som jeg sa i stad, så hadde jeg ordentlig vondt i ca et halvt år, men det gikk sikkert et par år før det var helt borte. Nå er dette sikkert ti år siden, og jeg kjenner ingenting lenger.

Seriøst, så lang tid? Du dro ikke til legen eller no?

1 time siden, cilie skrev:

Men når du bommet på en stein som 8 åring, hadde du vondt da? 

Og gjør det ennå litt vondt ved bestemte sex stillinger f.eks?

Annonse

5 minutter siden, kovakova skrev:

Ja, etter spinning

varte halvt år eller så

Spinning, hvordan går det ann?

Og du føler ingenting nå, selv ikke etter å ha sittet lenge?

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spinning, hvordan går det ann?

Og du føler ingenting nå, selv ikke etter å ha sittet lenge?

må ha sittet for lenge å gnudd liksom...trent spinning mange ganger før det skjedde.

trodde aldri det skulle gå over, men nå er det helt bra!

8 minutter siden, kovakova skrev:

må ha sittet for lenge å gnudd liksom...trent spinning mange ganger før det skjedde.

trodde aldri det skulle gå over, men nå er det helt bra!

Så du merket at du fikk vondt når du gikk av spinningsykkelen på en måte? Hvor lenge merket du smerten etterpå? Altså ikke sånn direkte smerte, men at du kjente noe når du satt lengre osv

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du merket at du fikk vondt når du gikk av spinningsykkelen på en måte? Hvor lenge merket du smerten etterpå? Altså ikke sånn direkte smerte, men at du kjente noe når du satt lengre osv

husker dessverre ikke.. :S

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du fikk vondt når du gikk av spinningsykkelen?

husker bare at jeg hadde vondt når jeg hadde sittet en stund etterpå, i et halvt år.

husker ikke det med spinningen, men vet det er derifra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...