AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 58 minutter siden, kovakova skrev: husker bare at jeg hadde vondt når jeg hadde sittet en stund etterpå, i et halvt år. husker ikke det med spinningen, men vet det er derifra Skjønner, og du dro ikke til legen? Men hvordan er det nå? Du klarer altså å sitte i flere min uten å få vondt i halebeinet? Anonymkode: 3c4e4...128 0 Siter
kovakova Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner, og du dro ikke til legen? Men hvordan er det nå? Du klarer altså å sitte i flere min uten å få vondt i halebeinet? Anonymkode: 3c4e4...128 dro ikke til legen.. ja nå har jeg aldri vondt i halebeinet så det ble leget, men tok lang tid 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, kovakova skrev: dro ikke til legen.. ja nå har jeg aldri vondt i halebeinet så det ble leget, men tok lang tid Hvor lang tid da? 1 år? Anonymkode: 3c4e4...128 0 Siter
kovakova Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid da? 1 år? Anonymkode: 3c4e4...128 halvår kanskje... litt mindre knaskje. 0 Siter
cilie Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men når du bommet på en stein som 8 åring, hadde du vondt da? Og gjør det ennå litt vondt ved bestemte sex stillinger f.eks? Anonymkode: 3c4e4...128 Jeg har ikke merket noe ved sex - kanskje jeg ikke er "avansert" nok😅 - men merker det når jeg sitter lenge i en stilling på hardt underlag. Det er mye mindre vondt nå da enn rett etter "ulykkene". 0 Siter
cilie Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men når du bommet på en stein som 8 åring, hadde du vondt da? Og gjør det ennå litt vondt ved bestemte sex stillinger f.eks? Anonymkode: 3c4e4...128 Jeg har ikke merket noe ved sex - kanskje jeg ikke er "avansert" nok😅 - men merker det når jeg sitter lenge i en stilling på hardt underlag. Det er mye mindre vondt nå da enn rett etter "ulykkene". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.