AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Hvis man begår hærverk (mindre omfang; cirka 5000 kr skade), blir anmeldt og for bot av Politiet, men ikke svarer på noe som helst av dokumentene som sendes en, og unngår Politiet når de kommer på døren ens for å overrekke diverse dokumenter - hva skjer videre? Blir det fengsel til slutt? Hva er "berammelse av hovedforhandling"? Har det noe med soning / domsutmålelse å gjøre? Hilsen Forvirret Anonymkode: 86ce4...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Gjør opp for deg! Tosk Anonymkode: 66148...517 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man begår hærverk (mindre omfang; cirka 5000 kr skade), blir anmeldt og for bot av Politiet, men ikke svarer på noe som helst av dokumentene som sendes en, og unngår Politiet når de kommer på døren ens for å overrekke diverse dokumenter - hva skjer videre? Blir det fengsel til slutt? Ja, hvis du ikke gjør opp for deg. Hvorfor unngår du Politiet? Anonymkode: ee0a4...8a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Dette gjelder ikke meg selv, det gjelder en jeg vet om. Det er umulig å forklare dette til fyren, det med at han må gjøre opp for seg, i det minste ta en samtale med Politiet - sannsynligvis er han psykotisk. Anonymkode: 86ce4...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Men da blir det jo opp til dem å vurdere dette. Nytter ikke å stikke av uansett Anonymkode: 66148...517 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Men da blir det jo opp til dem å vurdere dette. Nytter ikke å stikke av uansett Anonymkode: 66148...517 Ja såklart er det opp til domstolen å vurdere dette. Anonymkode: 86ce4...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man begår hærverk (mindre omfang; cirka 5000 kr skade), blir anmeldt og for bot av Politiet, men ikke svarer på noe som helst av dokumentene som sendes en, og unngår Politiet når de kommer på døren ens for å overrekke diverse dokumenter - hva skjer videre? Blir det fengsel til slutt? Hva er "berammelse av hovedforhandling"? Har det noe med soning / domsutmålelse å gjøre? Hilsen Forvirret Anonymkode: 86ce4...14b Du får melde fra til sosialetaten. lykke til. Anonymkode: baa34...343 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 6 minutes ago, AnonymBruker said: Du får melde fra til sosialetaten. lykke til. Anonymkode: baa34...343 Den skjønte jeg ikke... Anonymkode: 86ce4...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder ikke meg selv, det gjelder en jeg vet om. Det er umulig å forklare dette til fyren, det med at han må gjøre opp for seg, i det minste ta en samtale med Politiet - sannsynligvis er han psykotisk. Anonymkode: 86ce4...14b Var ikke vedkommende psyk? Anonymkode: baa34...343 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den skjønte jeg ikke... Anonymkode: 86ce4...14b Var ikke vedkommende psyk? Anonymkode: baa34...343 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 3 minutes ago, AnonymBruker said: Var ikke vedkommende psyk? Anonymkode: baa34...343 Vel, det blir egentlig feil av meg å si at han nødvendigvis er det, fordi jeg ikke vet om vedkommende har en diagnose, men for alle er det veldig tydelig at dette er en alvorlig syk mann. Jeg vil tippe "kverulantparanoia", siden vedkommende bruker mesteparten av tiden til å klage til myndigheter og andre instanser - tusenvis av eposter har det blitt i løpet av den tiden etter vedkommende flyktet landet fordi han følte seg forfulgt av den albanske mafia. Når har ble tvangsinnlagt og fikk permisjon flyktet han landet på nytt. Han ble innhentet av Interpol, og innlagt på nytt i Norge. Men så ble han utskrevet helt uten videre (noe jeg syns er meget mystisk, og jeg har ingen forklaring på det). Vedkommende tror han er helt frisk, og kommer ikke til å fortelle Politiet om psykdom, ved en ev. arrestasjon eller rettsgang. Hva kan Sosialetaten gjøre for vedkommende, og hvordan kommer man i kontakt med denne? Anonymkode: 86ce4...14b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.