Gå til innhold

Nissen

Anbefalte innlegg

Hei, i de siste årene har jeg begynt å lure litt på julenissen, når jeg var liten så møtte jeg julenissen flere ganger, men det som var så rart var at han på en måte skiftet størrelse enkelte ganger, og hadde litt ulik stemme, men han har vell kanskje evner  som gjør at han kan skifte form, (for å komme seg ned i pipa) noe som blir enda et spørsmål, hvordan kommer han seg gjennom pipa uten å bli dekt i sot? nå i voksen alder har jeg ikke sett julenissen, men andre i familien kler seg ut som han for å underholde ungene, litt frekt mot han kanskje?.. tror dere han liker dette? har selv gjort det en gang i ungdommen, kanskje derfor jeg ikke får pakker fra nissen lengre? tror dere han ble fornærmet da jeg etterlignet han? har dere sett Nissen i det siste? 

Anonymkode: 10a86...e8e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414177-nissen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, i de siste årene har jeg begynt å lure litt på julenissen, når jeg var liten så møtte jeg julenissen flere ganger, men det som var så rart var at han på en måte skiftet størrelse enkelte ganger, og hadde litt ulik stemme, men han har vell kanskje evner  som gjør at han kan skifte form, (for å komme seg ned i pipa) noe som blir enda et spørsmål, hvordan kommer han seg gjennom pipa uten å bli dekt i sot? nå i voksen alder har jeg ikke sett julenissen, men andre i familien kler seg ut som han for å underholde ungene, litt frekt mot han kanskje?.. tror dere han liker dette? har selv gjort det en gang i ungdommen, kanskje derfor jeg ikke får pakker fra nissen lengre? tror dere han ble fornærmet da jeg etterlignet han? har dere sett Nissen i det siste? 

Anonymkode: 10a86...e8e

Nissen rekker ikke over alle, det er naivt å tro. Det er selvfølgelig hjelperne hans du har møtt. Hvem vet, kanskje noen i familien din også er ansatt av nissen?

Anonymkode: d5a90...577

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414177-nissen/#findComment-3727617
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...