AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Kunne du tenkt deg en baron- eller baronesse-tittel? www.aftenposten.no/amagasinet/Godset-hans-er-storre-enn-Barum-603465b.html Godset hans er større enn Bærum Gustaf Adelswärd er blant 23.000 svensker som tilhører adelen. De har mistet all formell makt, men rår over enorme verdier. Anonymkode: ca0d6...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Tror ikke det nødvendigvis fører med seg penger/verdier om man får en slik tittel... kunne jo tenkes at man kunne avdekke at man faktisk hadde krav på en slik tittel gjennom sleksgranskning, men man får da ikke penger av den grunn. Pengene som disse adelige har har de arvet, med det hadde de gjort uansett tittel, det avgjøres bare av hvor mye penger/eiendom/verdier de andre i slekta har. Så - jeg trenger ingen tittel. Hva skal jeg med det? Anonymkode: 27805...d33 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du tenkt deg en baron- eller baronesse-tittel? www.aftenposten.no/amagasinet/Godset-hans-er-storre-enn-Barum-603465b.html Godset hans er større enn Bærum Gustaf Adelswärd er blant 23.000 svensker som tilhører adelen. De har mistet all formell makt, men rår over enorme verdier. Anonymkode: ca0d6...9d2 Skulle gjerne vært greve... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 16 minutes ago, Gargamel said: Skulle gjerne vært greve... Er du ikke det allerede? Du er han slemme i Smurfene? 50% av de som er slemme er grever. Anonymkode: 27805...d33 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke det allerede? Du er han slemme i Smurfene? 50% av de som er slemme er grever. Anonymkode: 27805...d33 Ikke greve dessverre. Kun trollmann. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det nødvendigvis fører med seg penger/verdier om man får en slik tittel... kunne jo tenkes at man kunne avdekke at man faktisk hadde krav på en slik tittel gjennom sleksgranskning, men man får da ikke penger av den grunn. Pengene som disse adelige har har de arvet, med det hadde de gjort uansett tittel, det avgjøres bare av hvor mye penger/eiendom/verdier de andre i slekta har. Så - jeg trenger ingen tittel. Hva skal jeg med det? Anonymkode: 27805...d33 Sikkert gøy å bli tiltalt som baron. Så kan det stå Baron Nilsen eller Olsen eller noe sånt postkassa. Anonymkode: 65084...157 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.