Kanonføde Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Hvordan spiser man kyllingvinger uten å få fett overalt? Kanskje man kunne hatt en slags klype? 0 Siter
Trine Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Så lenge du ikke kaster vingene rundt overalt så blir det ikke fett overalt heller Man kan holde fast vingene med en gaffel og dra løs kjøttet med en annen gaffel. Eller holde vingene med den ene hånda (da blir den nødvendigvis fettete) og dra løs kjøttet med en gaffel. Eller bare spise med en hånd slik at man har den andre hånda fri for fett. Kan sikkert også bruke hansker, men det ser sikkert litt fisefint ut. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Skrevet 15. oktober 2016 Jeg gikk for én dedikert hånd (litt på samme måte som man gjør det der hvor man ikke har dasspapir). Greia var at jeg skulle sitte på nettet samtidig med at jeg spiste (uten å fette til tastaturet). Og det gikk helt greit. Merkelig hvor godt det er med fett og krydder... 0 Siter
Trine Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Ikke så ofte jeg spiser kyllingvinger, men de gangene jeg gjør det så dedikerer jeg en hånd. Den andre hånda tar seg av drikking og trykking på tastaturet. Jeg har alltid hatet å bli klissete på fingrene så kyllingvinger er en utfordring, men godt er det 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 12 timer siden, Kanonføde skrev: Jeg gikk for én dedikert hånd (litt på samme måte som man gjør det der hvor man ikke har dasspapir). Greia var at jeg skulle sitte på nettet samtidig med at jeg spiste (uten å fette til tastaturet). Visse typer matvarer kan ikke spises mens man er på interwebben. Samme gjelder ostepop bla. Anonymkode: ece42...26c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.