Gå til innhold

Tynne asylsøkere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordømmer tynne asylsøkere overvektige nordmenn, ser ned på dem og sier at de tar all maten?

Anonymkode: aa61f...410

Nei. Men ikke alle er tynne, kvinner fra afrik er påfallende runde alle som en, vel.

Anonymkode: e11d9...3fb

Annonse

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke det ville hjelpe nevneverdig.

Anonymkode: 63b41...e31

Nei vel, men hva er vitsen med å si det (at jeg er mindre oppegående) da? For meg blir det uintelligent. Hver eneste gang jeg sier en ting, så vil jeg kunne svare på hvorfor jeg sier det, og hva det er basert på. Det er noe som kjennetegner mindre begavede mennesker, å slenge rundt seg med bombastiske uttalelser uten å være i stand til å forklare dem.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vel, men hva er vitsen med å si det (at jeg er mindre oppegående) da? For meg blir det uintelligent. Hver eneste gang jeg sier en ting, så vil jeg kunne svare på hvorfor jeg sier det, og hva det er basert på. Det er noe som kjennetegner mindre begavede mennesker, å slenge rundt seg med bombastiske uttalelser uten å være i stand til å forklare dem.

Ok

Anonymkode: 63b41...e31

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei. Men ikke alle er tynne, kvinner fra afrik er påfallende runde alle som en, vel.

Anonymkode: e11d9...3fb

Mange er det ja, og mange er i veldig dårlig fysisk form.

Tenker mer på flyktninger fra f.eks. Syria, som har hatt lite mat i leir, og har dårlig råd i Norge (til å kjøpe mat). Dårlig matstell, det er nok ikke særlig med brus og sjokolade der, eller kjøtt. Mange er underernærte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...