Gå til innhold

Klarer du å vente på ting du trenger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva tenker du på da?

Anonymkode: 26927...1fa

F.eks. hvis du er i dårlig humør og trenger å spise, om du blir utolmodig og frustrert fordi det tar tid å lage.

Anonymkode: c6af6...93f

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F.eks. hvis du er i dårlig humør og trenger å spise, om du blir utolmodig og frustrert fordi det tar tid å lage.

Nei, da er løsningsorientert og lager noe som går raskt å tilberede.

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å vente på ting du trenger?

Ja, det er vel ganske normalt å lære seg til å vente på ting man trenger når man blir voksen, med mindre vi snakker om f.eks. livreddende førstehjelp - der er det ikke sikkert at jeg hadde klart å vente veldig lenge på :D

19 minutes ago, Bokormen123 said:

Ja, det er vel ganske normalt å lære seg til å vente på ting man trenger når man blir voksen, med mindre vi snakker om f.eks. livreddende førstehjelp - der er det ikke sikkert at jeg hadde klart å vente veldig lenge på :D

Fint for de som er voksne da. Da blir nok livet mer i retning fullverdig.

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da begynner man jo ikke på noe som tar lang tid å lage. Knekkebrød, brødskiver, koker eller steker 2-3 egg feks. Jeg tar gjerne en boks makrell i tomat på et fat og skjærer opp litt paprika, agurk og småtomater til f.eks. Evt. jeg har noe ferdig i fryseren som tar maks 10 min i microen.

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Høres ut som du trenger jobbe med deg selv.

Høres sånn ut ja, om det er mulig, hva det nå egentlig betyr rent konkret.

13 minutes ago, Lillemus said:

Da begynner man jo ikke på noe som tar lang tid å lage. Knekkebrød, brødskiver, koker eller steker 2-3 egg feks. Jeg tar gjerne en boks makrell i tomat på et fat og skjærer opp litt paprika, agurk og småtomater til f.eks. Evt. jeg har noe ferdig i fryseren som tar maks 10 min i microen.

Sikkert lurt dette ja.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Trofast rebell for Siv og Erna"

9788248919483.jpg?w=172

www.aftenposten.no/norge/politikk/Arbeidsledige-Robert-Eriksson---Alternativet-var-a-melde-meg-hos-Nav-58165b.html

Tidligere arbeidsminister Robert Eriksson sier han ikke skjønte at han ville få karantene og mer etterlønn da han stiftet rådgivningsfirmaet «Løkka i livet AS» for å gi råd om arbeid og pensjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...