Gå til innhold

Må gi meg nå tror jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som liker å shoppe på nettet? Jeg har blitt helt bitt og handler i øst og vest, er jo så mye fint :) Men er vanskelig å begrense seg, tenker samboeren får hetta nå! Jaja jeg har det gøy :) Men det skal betales og :o 

Hvor mye har du kjøpt for da?

Anonymkode: 87e28...65f

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Mange tusen :o 

Skal gi meg nå! Men det var gøy. Full musikk, lys, røkelse og shopping. Et kick nesten hehe :D 

Pass på nå da, så du ikke havner på Luksusfellen. :rolleyes:

Og husk at moms og tollgebyr kommer i tillegg hvis du handler fra utlandet.

1 minutt siden, kovakova skrev:

Har bestilt en del klær fra HM, spent på om de blir å pssse!! Men dårlig timing, :da jeg mistet to kroner fra ene jeksel

Ok kjekt å shoppe :D 

Burde vært til tannlege jeg og, men pytt pytt!

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pass på nå da, så du ikke havner på Luksusfellen. :rolleyes:

Og husk at moms og tollgebyr kommer i tillegg hvis du handler fra utlandet.

Ja mye å huske på ;) 

Er spent på når jeg får alt :) 

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som liker å shoppe på nettet? Jeg har blitt helt bitt og handler i øst og vest, er jo så mye fint :) Men er vanskelig å begrense seg, tenker samboeren får hetta nå! Jaja jeg har det gøy :) Men det skal betales og :o 

Jeg kjøper en hel del på nettet, men bare ting som jeg uansett ville kjøpt i butikk. Kjekt å handle fra egen stue.

Om du kjøper ting du ellers ikke ville kjøpt, som du ikke trenger eller som du egentlig ikke har råd til, bør du absolutt stoppe umiddelbart.

1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg kjøper en hel del på nettet, men bare ting som jeg uansett ville kjøpt i butikk. Kjekt å handle fra egen stue.

Om du kjøper ting du ellers ikke ville kjøpt, som du ikke trenger eller som du egentlig ikke har råd til, bør du absolutt stoppe umiddelbart.

Ok, jo jeg trenger det jo :) Masse spirituelle ting :D 

+ at jeg har begynt på julegavene :) 

Tannhelsen er vel viktigere å bruke penger på enn ting man egentlig ikke trenger? Det er trossalt 3 månender til Januar, så du burde vel prioritere å gå til tannlegen istedenfor å kjøpe julegaver og annet som du kan gjøre i slutten av november eller i desember. Du har jo tydeligvis ellers god tid til å handle julegaver?

Anonymkode: 4e99e...a41

Annonse

Jeg er en amatør når det gjelder netthandling. Men har akkurat kjøpt joggesko på nett. Det kom både frakt (tydelig da jeg bestilte), toll og mva i tillegg.  De to siste kostnadene var meget godt skjult.... så  totalt sett sparte jeg ikke mye....

1 minutt siden, påskelilje skrev:

Jeg er en amatør når det gjelder netthandling. Men har akkurat kjøpt joggesko på nett. Det kom både frakt (tydelig da jeg bestilte), toll og mva i tillegg.  De to siste kostnadene var meget godt skjult.... så  totalt sett sparte jeg ikke mye....

Jeg tror ikke det er meningen at du både skal betale toll og mva. Men kan ikke nok om dette, desverre.

Akkurat nå, Xtra skrev:

Jeg tror ikke det er meningen at du både skal betale toll og mva. Men kan ikke nok om dette, desverre.

Å?

Det stod det på hentelappen.  Utlagt mva og fortolling. Måtte betale det før jeg fikk pakken (post i butikk).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...