Gå til innhold

Må gi meg nå tror jeg.

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tannhelsen er vel viktigere å bruke penger på enn ting man egentlig ikke trenger? Det er trossalt 3 månender til Januar, så du burde vel prioritere å gå til tannlegen istedenfor å kjøpe julegaver og annet som du kan gjøre i slutten av november eller i desember. Du har jo tydeligvis ellers god tid til å handle julegaver?

Anonymkode: 4e99e...a41

Dagens moral. 

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

Hvis du skulle vært til tannlegen for lenge siden er det vel ikke lurt å vente enda lengre? Det blir bare mer ubehagelig og enda dyrere jo lengre du venter...

Joda, men jeg venter...får ta det da. 

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Det stod det på hentelappen.  Utlagt mva og fortolling. Måtte betale det før jeg fikk pakken (post i butikk).

Det er visst forskjell på klær og sko, men ikke spør meg om detaljene eller hvem som evt. har gjort feil: http://www.toll.no/no/varer/klar-og-sko/netthandel/

21 minutter siden, laban skrev:

Hva slags varer er "spirituelle ting"?  Jeg mener det ikke som kritikk, jeg er bare nysgjerrig.  Har liksom ikke noe bilde av denne varegruppen i hodet. 

Husker ikke alt jeg har bestilt nå, men jeg mener jo røkelse, spirituelle bilder, spirituelle puter, spirituell uro, buddha figur osv. 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Husker ikke alt jeg har bestilt nå, men jeg mener jo røkelse, spirituelle bilder, spirituelle puter, spirituell uro, buddha figur osv. 

Av disse forsto jeg røkelse og Buddhafigur.  Men jeg tror ikke jeg trenger å vite hva en spirituell uro er :D 

Annonse

16 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg er en amatør når det gjelder netthandling. Men har akkurat kjøpt joggesko på nett. Det kom både frakt (tydelig da jeg bestilte), toll og mva i tillegg.  De to siste kostnadene var meget godt skjult.... så  totalt sett sparte jeg ikke mye....

Ja tror det kan bli dyrt å handle på nette. 

8 minutter siden, laban skrev:

Det er visst forskjell på klær og sko, men ikke spør meg om detaljene eller hvem som evt. har gjort feil: http://www.toll.no/no/varer/klar-og-sko/netthandel/

Det var jo det jeg trodde. Leste jo på toll-sidene at det ikke var toll på sko. Men nå sa de det likevel. Her tror jeg det er Posten som har gjort en feil.  Grrrrr! Skal jammen meg sende en mail og spørre. Det var sikkert ikke gutten på butikken sin feil, fordi dette med toll stod jo allerede på pakkelappen  (fra Posten sentralt i Oslo)

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror noen kaller det for vindspill. 

Søkte på det, ser at det er en sånn uro med lyd eller ekstra mye fjær etc.  Visste ikke at de var spirituelle.  Eneste jeg har notert meg er at når det i en amerikansk krim- eller skrekkfilm vises at vinden får en slik uro til å øke aktiviteten og avgi lyd i ellers idylliske omgivelser, er det et veldig dårlig tegn.  Omtrent som når noen går ned i et nesten tomt parkeringshus ;)

Endret av laban
16 minutter siden, laban skrev:

Søkte på det, ser at det er en sånn uro med lyd eller ekstra mye fjær etc.  Visste ikke at de var spirituelle.  Eneste jeg har notert meg er at når det i en amerikansk krim- eller skrekkfilm vises at vinden får en slik uro til å øke aktiviteten og avgi lyd i ellers idylliske omgivelser, er det et veldig dårlig tegn.  Omtrent som når noen går ned i et nesten tomt parkeringshus ;)

Har en vanlig en og i tre :) Så har jeg en drømmefanger :) Skulle hatt flere sånne. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...