Gå til innhold

Bæsje Gult slim og at urin lukter "barber-skum"???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dette vedvart?

Anonymkode: c8819...a1d

Det rart-luktende tisset har pågått i 2 uker omtrendt, og slimbæsjingen og magevondten og prompingen begynte for ca en uke siden. Gulpingen har vart i nesten en måned, spessiellt etter mat med litt fett i, som pizza og pomfits. Jeg kan ikke drikke vanlig melk mer uten å gulpe istedenfor å rape.

Blomsterfluen
2 minutter siden, Kanonføde skrev:

Beste er vel å gå til fastlegen.

Ja, men personalet på omsorgsboligen sier at det sikkert ikke er akutt og at jeg ikke får gå til fastlegen før timen min som er i slutten av november.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det rart-luktende tisset har pågått i 2 uker omtrendt, og slimbæsjingen og magevondten og prompingen begynte for ca en uke siden. Gulpingen har vart i nesten en måned, spessiellt etter mat med litt fett i, som pizza og pomfits. Jeg kan ikke drikke vanlig melk mer uten å gulpe istedenfor å rape.

Jeg har aldri hørt om diagnoser som gir urin som lukter barberskum. Avføring kan variere, det er normalt. Vondt i mage/luftsmerter kan også være helt normalt og skyldes at du spiser noe du reagerer på. Jeg hadde tatt opp dette med lege i november om du fortsatt har det slik da.

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om diagnoser som gir urin som lukter barberskum. Avføring kan variere, det er normalt. Vondt i mage/luftsmerter kan også være helt normalt og skyldes at du spiser noe du reagerer på. Jeg hadde tatt opp dette med lege i november om du fortsatt har det slik da.

Ok. Tisset mitt lukter som konsentrert bestefar-tiss, og lukter ikke urin i det heletatt. Derfor var "barberskum" den flrste beskrivelsen jeg fant på å bruke.

34 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Tisset mitt lukter som konsentrert bestefar-tiss, og lukter ikke urin i det heletatt. Derfor var "barberskum" den flrste beskrivelsen jeg fant på å bruke.

Drikker du nok, som i vann? Om ikke, prøv det noen dager og se om det endrer seg noe.

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Drikker du nok, som i vann? Om ikke, prøv det noen dager og se om det endrer seg noe.

Ja jeg drikker normalt mengde. Men jeg prøver å drikke lutt ekstra vann nå for å se om det er årsaken, men da bare tisser jeg hele nettene/kveldene rett etterpå.

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke drikk så mye et par timer før leggetid, men fordel det gjennom dagen når du er våken. Pass på å tomme blæren godt ved siste toalettbesøk før leggetid.

Ok. Jeg skal prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...