Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Er det tegn på farlig dødelig sykdom, siden jeg i tillegg har vondt i nedre mage etter matinntak? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Hvor lenge har dette vedvart? Anonymkode: c8819...a1d 0 Siter
Kanonføde Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Beste er vel å gå til fastlegen. Endret 23. oktober 2016 av Kanonføde Skjerpings! 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dette vedvart? Anonymkode: c8819...a1d Det rart-luktende tisset har pågått i 2 uker omtrendt, og slimbæsjingen og magevondten og prompingen begynte for ca en uke siden. Gulpingen har vart i nesten en måned, spessiellt etter mat med litt fett i, som pizza og pomfits. Jeg kan ikke drikke vanlig melk mer uten å gulpe istedenfor å rape. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 2 minutter siden, Kanonføde skrev: Beste er vel å gå til fastlegen. Ja, men personalet på omsorgsboligen sier at det sikkert ikke er akutt og at jeg ikke får gå til fastlegen før timen min som er i slutten av november. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Det rart-luktende tisset har pågått i 2 uker omtrendt, og slimbæsjingen og magevondten og prompingen begynte for ca en uke siden. Gulpingen har vart i nesten en måned, spessiellt etter mat med litt fett i, som pizza og pomfits. Jeg kan ikke drikke vanlig melk mer uten å gulpe istedenfor å rape. Jeg har aldri hørt om diagnoser som gir urin som lukter barberskum. Avføring kan variere, det er normalt. Vondt i mage/luftsmerter kan også være helt normalt og skyldes at du spiser noe du reagerer på. Jeg hadde tatt opp dette med lege i november om du fortsatt har det slik da. Anonymkode: c8819...a1d 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hørt om diagnoser som gir urin som lukter barberskum. Avføring kan variere, det er normalt. Vondt i mage/luftsmerter kan også være helt normalt og skyldes at du spiser noe du reagerer på. Jeg hadde tatt opp dette med lege i november om du fortsatt har det slik da. Anonymkode: c8819...a1d Ok. Tisset mitt lukter som konsentrert bestefar-tiss, og lukter ikke urin i det heletatt. Derfor var "barberskum" den flrste beskrivelsen jeg fant på å bruke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 34 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Tisset mitt lukter som konsentrert bestefar-tiss, og lukter ikke urin i det heletatt. Derfor var "barberskum" den flrste beskrivelsen jeg fant på å bruke. Drikker du nok, som i vann? Om ikke, prøv det noen dager og se om det endrer seg noe. Anonymkode: c8819...a1d 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Drikker du nok, som i vann? Om ikke, prøv det noen dager og se om det endrer seg noe. Anonymkode: c8819...a1d Ja jeg drikker normalt mengde. Men jeg prøver å drikke lutt ekstra vann nå for å se om det er årsaken, men da bare tisser jeg hele nettene/kveldene rett etterpå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Ikke drikk så mye et par timer før leggetid, men fordel det gjennom dagen når du er våken. Pass på å tomme blæren godt ved siste toalettbesøk før leggetid. Anonymkode: c8819...a1d 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke drikk så mye et par timer før leggetid, men fordel det gjennom dagen når du er våken. Pass på å tomme blæren godt ved siste toalettbesøk før leggetid. Anonymkode: c8819...a1d Ok. Jeg skal prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.