Gå til innhold

Høre vanlige lyder "fordreide" når man sover lett?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Gjør dere også det? Og hører dere lydene på tven ekstra høyt når dere halvsover på sofaen?

Og jeg har en pipelyd på badet fra varmeelementet som sier pip pip pip i samme tone hver halvtime, men når jeg halvsover så sier den pip pip pip bølgetoner. Sån her: "pioup poiup puoip".

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Gjør dere også det? Og hører dere lydene på tven ekstra høyt når dere halvsover på sofaen?

Og jeg har en pipelyd på badet fra varmeelementet som sier pip pip pip i samme tone hver halvtime, men når jeg halvsover så sier den pip pip pip bølgetoner. Sån her: "pioup poiup puoip".

Ja.

Blomsterfluen
7 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Ja.

Ok. Er det noen her som vet årsaken til dette? Jeg finner fenomenet svært merkelig. Det minner meg om den scenen i titanic hvor hun hører de som roper i båten, for det var rare stemmer, så svømmer hun å blåser i en fløyte så da sier mannen i båten med normal stemme fordi da er det ikke fra hennes hode vi hører mer: "turn the boat!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...