Gå til innhold

Har sjefen på jobben rett til å si at jeg skal dra meg hjem?

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei jeg var ikke frekk. Jeg gjorde bare noe som ikke jeg visste var galt.

Som jeg skrev: "I hvertfall ble det oppfattet slik". Det sier som du ser også alle her. Da bør du forstå at du burde ha handlet annerledes. 

Fortsetter under...

Blomsterfluen
3 minutter siden, Xtra skrev:

Som jeg skrev: "I hvertfall ble det oppfattet slik". Det sier som du ser også alle her. Da bør du forstå at du burde ha handlet annerledes. 

Ja, men han drittsekken av en sjef på en tillrettelagt arbeidsplass hvor det jobber utviklingshemmede som er mye mer frekk en meg, burde ikke snakke til meg som en dritt heller. Tillogmed personalet mitt ble overrasket.

Dette skjedde jo for flere år siden, ikke "i forgårs".  Hvorfor kan du ikke bare legge det bak deg?  Kanskje denne fyren ikke burde hatt en jobb der de ansatte har spesielle behov, kanskje han hadde en dårlig dag og overreagerte, kanskje hadde han lav terskel for akkurat din oppførsel fordi den hadde irritert ham tidligere også - akkurat som du har lav terskel for barn som oppfører seg som barn - og kanskje beskriver du hendelsen skjevt fordi du var part i saken.

På meg virker det umodent å dra fram en sånn konflikt for et helt annet publikum flere år senere.  Noen ganger får vi ikke rett selv om vi aldri så gjerne vil, sånn er det bare. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...