Gå til innhold

Lørdag - hva er planene for kvelden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uvanlig kveld alene, med mann bortreist og barn/ungdommer som er ute i hver sin retning. Ny fase for meg. Men nyter å være alene, jeg er det altfor sjelden. Største utfordringen er om TV, PC, avis eller bok skal vinne oppmerksomheten. Blir vel litt av hver, mest bok, håper jeg.

Endret av Xtra

Annonse

12-åringen og jeg var og handlet på kjøpesenteret. Fikk kjøpt en bursdagsgave og storhandel av mat. Jeg synes det er dødskjedelig å ha0ndle mat, så det hjelper veldig å ha en med. Kom hjem halv åtte og laget en ny rett, som smakte kjempegodt. Alle tre barna er  hjemme, og det er ikke så ofte lenger. Nå sløver tre av oss i sofaen, 1 holder på med noe skolegreier og 1 er på rommet  (og prater trolig med kjæresten i telefonen) 😊

18 minutes ago, påskelilje said:

12-åringen og jeg var og handlet på kjøpesenteret. Fikk kjøpt en bursdagsgave og storhandel av mat. Jeg synes det er dødskjedelig å ha0ndle mat, så det hjelper veldig å ha en med. Kom hjem halv åtte og laget en ny rett, som smakte kjempegodt. Alle tre barna er  hjemme, og det er ikke så ofte lenger. Nå sløver tre av oss i sofaen, 1 holder på med noe skolegreier og 1 er på rommet  (og prater trolig med kjæresten i telefonen) 😊

Heldigvis fikk du med deg noen i matbutikken, slik at du slapp å kjede deg der. :) Det var bra.

Anonymkode: 497cd...4b8

41 minutter siden, påskelilje skrev:

Deg om det. Foretrekker å gå i matbutikken alene, jeg. Evt. med mannen, om han er interessert og deltakende. Hvis ikke går jeg heller alene.

Annonse

21 minutes ago, emilie321 said:

Det er godt å ha barna rundt seg (eller barnet, har et barn) "Barnet" bor ikke hjemme lenger, men er ofte på overnatting besøk. Det er alltid koselig. 

Du høres ut som en fullverdig mor. :)

Anonymkode: 497cd...4b8

På Saturday, October 29, 2016 den 22.27, Xtra skrev:

Deg om det. Foretrekker å gå i matbutikken alene, jeg. Evt. med mannen, om han er interessert og deltakende. Hvis ikke går jeg heller alene.

Da er vi ulike der. Jeg vil aller helst slippe, deretter ha med meg noen, eller aller nødigst gjøre det alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...