Gå til innhold

Lørdag - hva er planene for kvelden?

Anbefalte innlegg

på lørdagskvelder er jeg hjemme og hører på god gamnel musikk ( innspilt før 1950) enten på YouTube elker fra noe av det jeg har kjøpt på iTunes.

Eller jeg ser en gammel Buster Keaton film på Youtube. Hvs jeg hører musikk jeg har kjøpt surfer jeg på nettet eller spiller Ludo eller Yatzy mens jeg hører på musikken. Har som regel pizza. Jeg har ikke TV og vil ikke ha det. Kvittet meg med det etter at jeg i 2 år betalte for nrk uten å en gang tenne tv'n engang. Gikk lei. Kasta tv'n på søpla

Endret av Ada jones fan

Fortsetter under...

11 timer siden, Ada jones fan skrev:

på lørdagskvelder er jeg hjemme og hører på god gamnel musikk ( innspilt før 1950) enten på YouTube elker fra noe av det jeg har kjøpt på iTunes.

Eller jeg ser en gammel Buster Keaton film på Youtube. Hvs jeg hører musikk jeg har kjøpt surfer jeg på nettet eller spiller Ludo eller Yatzy mens jeg hører på musikken.

Hvem spiller du Ludo og Yatzy med?

Anonymkode: 7a415...01c

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke du brukte sånne nymotens greier.

Jeg følger litt med i tiden jeg også ( selv om min iPad er fra 2013),men jeg er ikke på Facebook,instagram og tvitter. Jeg hadde jo ikke kunnet skrive her uten min iPad. 😊

14 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Jeg følger litt med i tiden jeg også ( selv om min iPad er fra 2013),men jeg er ikke på Facebook,instagram og tvitter. Jeg hadde jo ikke kunnet skrive her uten min iPad. 😊

Du kunne hatt en Commodore 64 da.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne hatt en Commodore 64 da.

Dette gidder jeg ikke delta i mer. Jeg er ikke dum og har enpc som var beregnet kun på spill i 1980 årene. Jeg legger denne disusjonen dø og begravet. Jeg er et oppegående menneske avi dag bortsett fra at jeg hører veldig gammel musikk da.

Svarer dumeg igjen får du IKKE respons fra meg. Denne diskusjonen gidder jeg ikke fortsette.

On 11/18/2016 at 2:29 PM, Ada jones fan said:

Dette gidder jeg ikke delta i mer. Jeg er ikke dum og har enpc som var beregnet kun på spill i 1980 årene. Jeg legger denne disusjonen dø og begravet. Jeg er et oppegående menneske avi dag bortsett fra at jeg hører veldig gammel musikk da.

Svarer dumeg igjen får du IKKE respons fra meg. Denne diskusjonen gidder jeg ikke fortsette.

Syns det er litt rart at du liker den musikken... trodde egentlig det var mest museumsmusikk i dag... kanskje du har asperger?

Anonymkode: 497cd...4b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...