Gå til innhold

Jeg har løyet og latt som i hele mitt liv

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg må fortelle her at jeg har løyet ol alle lidelsene som jeg har hatt her inne. Jeg elsker nemlig å late som jeg er psykotisk/deppa forran folk for jeg elsker når personalet på meg forteller at jeg virker psykisk ustabil. Jeg har også i barndommen og ungdommen latt som om jeg fikk epilepsianfall for det var så gøy å få oppmerksomhet. Som voksen elsket jeg å gå til psykiateren å fortelle om ting jeg sa jeg trodde var ekte, men som jeg visste at jeg bare fant på, for da kunne jeg få psykose. Jeg er bare en stor fake hypo dritt. Nå legger jeg opp. Takk for nå alle mann.

Fortsetter under...

13 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg må fortelle her at jeg har løyet ol alle lidelsene som jeg har hatt her inne. Jeg elsker nemlig å late som jeg er psykotisk/deppa forran folk for jeg elsker når personalet på meg forteller at jeg virker psykisk ustabil. Jeg har også i barndommen og ungdommen latt som om jeg fikk epilepsianfall for det var så gøy å få oppmerksomhet. Som voksen elsket jeg å gå til psykiateren å fortelle om ting jeg sa jeg trodde var ekte, men som jeg visste at jeg bare fant på, for da kunne jeg få psykose. Jeg er bare en stor fake hypo dritt. Nå legger jeg opp. Takk for nå alle mann.

Syns dette var trist jeg. Da har de vel satt deg på medisiner du egentlig ikke trengte? 

13 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Hvorfor ble du så hysterisk sinna når folk kalte deg hypo?

Anonymkode: fc87a...9e0

Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns dette var trist jeg. Da har de vel satt deg på medisiner du egentlig ikke trengte? 

Ja. Fordi jeg var så knallhypokonder at jeg trodde jeg hadde alt jeg leste om. Jeg hadde tydligvis også psykogenisk utløst dødsangst.

Annonse

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Fordi jeg var så knallhypokonder at jeg trodde jeg hadde alt jeg leste om. Jeg hadde tydligvis også psykogenisk utløst dødsangst.

Du er jo ikke helt frisk uansett, mener nå jeg....

Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er jo ikke helt frisk uansett, mener nå jeg....

Ok. Jeg er vissnokk ikke psykisk syk ifølge psykologen, selvom jeg blir helt utav kropoen opplevelse redd for døden uten fluoxetinen jeg tar. Men psykologen sa at jeg er frisk men har bare normal autisme. Jeg har blitt frildoagnositisert hele livet så jeg vet ikke hba jeg egentlig er mer, untatt at jeg er en forhatt drittsekk i sosialen.

11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg synes det er et sunnhetstegn at du innser og går ut med dette (uansett hva du ellers evt. måtte ha av psykdom).

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg er vissnokk ikke psykisk syk ifølge psykologen, selvom jeg blir helt utav kropoen opplevelse redd for døden uten fluoxetinen jeg tar. Men psykologen sa at jeg er frisk men har bare normal autisme. Jeg har blitt frildoagnositisert hele livet så jeg vet ikke hba jeg egentlig er mer, untatt at jeg er en forhatt drittsekk i sosialen.

Du sliter med noe, det er ikke normalt å lyge om sykdommer for  få oppmerksomhet. Da er det ikke rart om du har blitt feildiagnostisert og feilmedisinert. 

Blomsterfluen
4 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes det er et sunnhetstegn at du innser og går ut med dette (uansett hva du ellers evt. måtte ha av psykdom).

Ja. Fordi da jeg ble utredet for om jeg hadde angstlidelse så hadde jeg ikke noe sånt, selvom jeg holdt på å løpe i veggen av angst på senteret avå være redd for å dø. (Bokstavelig talt altså). Jeg hadde bare sosial fobi, noe jeg ikke har fordi jeg er ikke redd for å være sosia

Har du hørt om Munchausen syndrom? Jeg har lest om andre som faker epilepsianfall for å få oppmerksomhet, så du er ikke alene om å gjøre det, om det er en trøst. Tøft gjort av deg å lage denne tråden forresten.

Anonymkode: 12b65...921

Blomsterfluen
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du sliter med noe, det er ikke normalt å lyge om sykdommer for  få oppmerksomhet. Da er det ikke rart om du har blitt feildiagnostisert og feilmedisinert. 

Ja. Jeg er bare en byrde for helsenorge. Jeg har lagt meg på isen nå.

Annonse

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om Munchausen syndrom? Jeg har lest om andre som faker epilepsianfall for å få oppmerksomhet, så du er ikke alene om å gjøre det, om det er en trøst. Tøft gjort av deg å lage denne tråden forresten.

Takk. Ja jeg såg i går om hun som gjorde seg selv blind. Jeg kjente meg igjen. Jeg har prøvd å skaffe meg epilepsi på sån måte.

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Jeg er bare en byrde for helsenorge. Jeg har lagt meg på isen nå.

Neida du er ikke en byrde :) Og er enig med de som sier det er bra du står frem med dette, det er tøft av deg. Håper du gjør det i RL og :) 

Blomsterfluen
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neida du er ikke en byrde :) Og er enig med de som sier det er bra du står frem med dette, det er tøft av deg. Håper du gjør det i RL og :) 

Ja. Takk. Jeg har sagt til mamma at jeg tisset i buksa med vilje da jeg var 7 år, for det var så gøy å bli lagt på sykehus og å gå med bleier. Jeg skal si resten senere en gang.

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Takk. Jeg har sagt til mamma at jeg tisset i buksa med vilje da jeg var 7 år, for det var så gøy å bli lagt på sykehus og å gå med bleier. Jeg skal si resten senere en gang.

Men det er trist at du har måttet lyge for å få oppmerksomhet, det syns jeg. 

Hvor går veien videre nå da, Blomsterfluen? 

Håper du ha noen å prate med, og som kan hjelpe. Jeg synes du burde ta en prat med en psykiater du stoler på, og les litt om Munchausen syndrom på nett så du kan finne ut om du tror det stemmer for deg.

Jeg er selv fascinert av Munchausen, og kjenner igjen ønsket om å ha en sykdom så man kan få oppmerksomhet, men har ikke aktivt faket noen symptomer. Men som sagt, jeg kjenner igjen ønsket. Kanskje det da er et lite snev av Munchausen i meg, jeg vet ikke. 

Du lyver om sykdommer, later som du har epilepsi, blir satt på medisiner du ikke trenger, tisser i buksa for å få ligge på sykehus, da blir jeg bekymret for at dersom du fortsetter slik, risikerer du å skade deg alvorlig. Folk med dette syndromet har utsatt seg selv for ufattelig mange helseskadelige ting for å få oppmerksomhet, og jeg vil ikke at det skal skje med deg, dersom det er det du har. 

Må bare få gjenta at jeg synes du er tøff som skriver denne tråden.

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går veien videre nå da, Blomsterfluen? 

Håper du ha noen å prate med, og som kan hjelpe. Jeg synes du burde ta en prat med en psykiater du stoler på, og les litt om Munchausen syndrom på nett så du kan finne ut om du tror det stemmer for deg.

Jeg er selv fascinert av Munchausen, og kjenner igjen ønsket om å ha en sykdom så man kan få oppmerksomhet, men har ikke aktivt faket noen symptomer. Men som sagt, jeg kjenner igjen ønsket. Kanskje det da er et lite snev av Munchausen i meg, jeg vet ikke. 

Du lyver om sykdommer, later som du har epilepsi, blir satt på medisiner du ikke trenger, tisser i buksa for å få ligge på sykehus, da blir jeg bekymret for at dersom du fortsetter slik, risikerer du å skade deg alvorlig. Folk med dette syndromet har utsatt seg selv for ufattelig mange helseskadelige ting for å få oppmerksomhet, og jeg vil ikke at det skal skje med deg, dersom det er det du har. 

Må bare få gjenta at jeg synes du er tøff som skriver denne tråden.

Takk. Jeg skal til legen å ta det opp der i morgen.

Mulig du bør la diagnostikken være opp til psykologen. Selv om jeg finner det noe tvilsomt eller misvisende når han/hun sier du ikke er psykisk syk. Hvis man simulerer sykdom er man ute etter "gevinster" (som f.eks. trygd) og/eller psykisk syk.

Noe annet er at jeg syns du bør være litt kritisk til hvilke sannheter en psykolog kan tenke ut. Noen terapeuter har en tendens til å lage en "stor teori som forklarer alt". Jeg mener det er ekstremt sjeldent det finnes en stor teori som forklarer alt.

Tror munchhausen syndrom involverer selskading. Histrionisk personlighetsforstyrrelse kan involvere "simulering" eller kraftige og bevisste overdrivelser.

Men hva vet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...