AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Jeg må velge- mellom to goder... hvordan gjør man det? Saken er at jeg er engasjert på to steder i jobb, og tiden gjør at jeg nå må velge å satse på en av de. jeg trives begge plasser, hvordan skal jeg klare å velge? Tips taes i mot med takk- hvilke ting skal jeg vektlegge i valget, liksom, lønn, ferie, innhold, arbeidsmengde.... Anonymkode: 4ade7...2e1 0 Siter
Kanonføde Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Søk i ditt indre, og svaret du får. 0 Siter
nick Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Om du trives begge steder så tar du den jobben som betaler best. Totalt sett. 0 Siter
ISW Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Du glemte karrieremuligheter, relevans til utdanningen din, hvor godt du liker arbeidsoppgavene. 1 Siter
Kanonføde Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Noen som har jobb, utdannelse og fremtid, ja. Det er det enkelt å observere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.