Gå til innhold

Kan man kjøpe billetter på Narvesen?

Anbefalte innlegg

Jeg vil kjøpe noen billetter til bestemoren min som har bursdag på søndag. Jeg vet hun vil like å gå på Operaen eller Teateret. Men jeg bor ikke selv i Oslo. Kan man kjøpe slike billetter på alle Narvesen-kiosker?

Anonymkode: 09bde...a8f

Fortsetter under...

Du kan bestille her og skrive ut billettene selv, du får dem på e-post: http://www.ticketmaster.no/  Da må du velge forestilling og tidspunkt.  Jeg tror de har gått bort fra henting på Narvesen og 7-eleven.

Du kan også bestille gavekort som gjelder på Ticketmasters forestillinger, så kan du hjelpe henne med bestilling.  Det er mer fleksibelt.

Operaen og de store teatrene har egne gavekort.  Du finner mer om dette på hjemmesidene deres. Men mange av billettene på Ticketmaster er gyldige slike steder også.  Hvis du vet om noen forestillinger som kan passe, kan du søke på hjemmesiden til operaen / teateret først, og se om du finner den igjen på Ticketmaster (som kan være litt tyngre å søke på, siden den inneholder "alt") etterpå.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...