stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Pleier å ha bakt potet på 225 grader, men de må jo stå i evigheter? Hvor lenge pleier dine å stå? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Hvis de er store må de stå i en time. Husk å skjære kryss i poteten og prikk gjerne noen hull i skallet. Skal også ha bakte poteter til kjøtt i kveld. Med rømme med roquefort, skikkelig kaloribombe 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 8 minutter siden, Xtra skrev: Hvis de er store må de stå i en time. Husk å skjære kryss i poteten og prikk gjerne noen hull i skallet. Skal også ha bakte poteter til kjøtt i kveld. Med rømme med roquefort, skikkelig kaloribombe Tror de må stå i to timer Her blir det med rømme, flesk og mais. Ja kaloribombe Usj! 0 Siter
emilie321 Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Bakt potet med kryddersmør, mais, dressing,stekt bogskinke o.l er jo kjempe godt. Hmm.... må kanskje i butikken idag allikevel 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 (endret) 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Tror de må stå i to timer Her blir det med rømme, flesk og mais. Ja kaloribombe Usj! Kom deg en tur ut i vinteren først, så smaker maten enda bedre! Jeg har allerede vært ute en tur i dag, det var herlig! Høres rart ut med to timer. Etter to timer på 225 grader i min ovn ville potetene blitt helt sorte og skrumpet. Endret 5. november 2016 av Xtra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 4 minutter siden, Xtra skrev: Kom deg en tur ut i vinteren først, så smaker maten enda bedre! Jeg har allerede vært ute en tur i dag, det var herlig! Høres rart ut med to timer. Etter to timer på 225 grader i min ovn ville potetene blitt helt sorte og skrumpet. Er ikke så glad i vinteren jeg, men kunne tenkt meg å lage snølykt. Det er fint Ok. Får bare prøve meg fram. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 1 time siden, Xtra skrev: Kom deg en tur ut i vinteren først, så smaker maten enda bedre! Jeg har allerede vært ute en tur i dag, det var herlig! Høres rart ut med to timer. Etter to timer på 225 grader i min ovn ville potetene blitt helt sorte og skrumpet. Sorte? De skal jo pakkes inn i alu-folie? 1 Siter
emilie321 Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 9 minutter siden, Lillemus skrev: Sorte? De skal jo pakkes inn i alu-folie? Synes bakte poteter blir best uten alu-folie. Har prøvd begge varianter. På bålet må man jo bruke alu-folie da. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 45 minutter siden, Lillemus skrev: Sorte? De skal jo pakkes inn i alu-folie? Nei, de blir mye bedre uten alu-folie, synes jeg. Da forsvinner mer av fuktigheten under baking. Om jeg enkelte ganger ikke får tak i annet enn innpakkede i butikken tar jeg av folien før baking. Har bakt potet som tilbehør til kjøtt og annet, så noe sier meg at jeg vil bli mett i kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.