Gå til innhold

Jeg går på svindler-pillen prozac!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Nrk dokumentar på nrk nett tv:

http://tv.nrk.no/program/koid35004714

Er forresten dopamin det samme som serotonin?

Det gjør jeg også, har ikke forandret meg til å bli agressiv...

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det gjør jeg også, har ikke forandret meg til å bli agressiv...

Jeg har heller ikke forandret meg annet enn at jeg ikke har så heftig angst mere. Jeg syns det var rart at de ikke nevnte at procak ikke gir full effekt før etter noen uker her i videoen. De nevnre bare at de ble aggresive 5 dager etter bruk.

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har heller ikke forandret meg annet enn at jeg ikke har så heftig angst mere. Jeg syns det var rart at de ikke nevnte at procak ikke gir full effekt før etter noen uker her i videoen. De nevnre bare at de ble aggresive 5 dager etter bruk.

Ja det var rart.

Hvorfor er denne dritten fortsatt på markedet? Hvorfor pushes disse medisinene lovlig når de hverken har beviselig effekt, det lyves om hva de gjør og ingen vet hvordan de faktisk påvirker oss? Dette er virkelig et stort bedrag og selv om man vet det man vet er det ingen som setter ned benet.

Det er pokker ta flere enn selve legemiddelprodusentene som burde stilles ansvarlige når noe går galt her. Leger, psykologer, psykiatere, alle er informert og allikevel fortsetter de praksisen med å skrive ut medikamenter som de ikke vet hvordan kommer til å påvirke pasienten som mottar dem eller deres omgivelser. De fortsetter å avfeie pasienter med at det er din angst, din depresjon som "snakker" når det er bevist at tablettene gir økt selvmordsfare, kan gjør deg aggressiv til og med psykotisk. Hvor henvender du deg om du opplever noe relatert til disse medisinene når du blir møtt av helsepersonell som vet om mulige bivirkninger relatert til medisinen du tar og du blir avfeid/ikke trodd? 

Jeg anser meg som heldig, da jeg etter inntak av Zoloft noen uker mot angst, fikk en gjentagende tanke/stemme som fortalte meg at jeg skulle ta livet av meg. Takk og lov forstod jeg at noe var fryktelig galt fordi jeg aldri har tent en suicidal tanke hele mitt liv. Og jeg turte ta kontakt med helsepersonell (isteden for å tenke at nå har jeg blitt sprøyte gal og det kan jeg ikke fortelle noen). Psykiater på ø-hjelp tok dette på alvor, plasserte lett skylden på medikamentet og fortalte at jeg måtte raskt av dem. Jeg ble tilbudt Zyprexa for å dempe tankekjøret og etter et par måneder var dette takk og lov et tilbakelagt kapittel i mitt liv. Men jeg anser meg heldig. Jeg traff behandler som trodde meg, hadde kunnskap om og agerte ut i fra det. Jeg lurer på hvor mange som er så heldige med tanke på hva vi hører i denne dokumentaren?

Anonymkode: 8623a...328

Annonse

Blomsterfluen

Det rare er at jeg har gått masse på prozac (zoloft og fluoxetine) men jeg ble verken psykotisk/hørte ikke eksisterende lyder eller morderisk/selvmordaktig. Jeg ble bare ekstra redd i starten av behandlingen, så stabliserte det seg på 3 måneder og nå er jeg helt normal. Jeg går på 40 mg fluoxetine ennå.

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det rare er at jeg har gått masse på prozac (zoloft og fluoxetine) men jeg ble verken psykotisk/hørte ikke eksisterende lyder eller morderisk/selvmordaktig. Jeg ble bare ekstra redd i starten av behandlingen, så stabliserte det seg på 3 måneder og nå er jeg helt normal

Hva klager du på da? Piller virker høres det ut som.

Anonymkode: 3bf29...9ce

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva klager du på da? Piller virker høres det ut som.

Anonymkode: 3bf29...9ce

Jeg klager ikke på en dritt, jeg bare syns det er rart at prozac er svindlerpille deluxe når den hjelper mange med angst. De nevnte bare faenskapen med prozac på dokumentaren. Derfor startet jeg tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...