Gå til innhold

FU: Gleder du deg til å gå på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært syk i fem dager, og er usikker på om jeg er god nok til å gå på jobb i morgen. Er mye bedre enn jeg var torsdag og fredag, men blir helt utslitt etter å ha støvsuget  i 20 minutter eller ryddet et skap i en halvtime, så jeg vet ikke helt. Følte meg opplagt i morges, men nå er jeg ikke i slag.

Så nei, jeg kan ikke si at jeg gleder meg til jobb i morgen.

7 minutter siden, Gargamel skrev:

Auda. Hva skjer?

Jeg har alt for mye å gjøre og ansvar for mange vanskelige og omfattende oppgaver for tiden. Jeg ser ikke at det blir bedring før i midten av desember dessverre, og helgene er ikke lange nok avbrekk :/ 

10 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har vært syk i fem dager, og er usikker på om jeg er god nok til å gå på jobb i morgen. Er mye bedre enn jeg var torsdag og fredag, men blir helt utslitt etter å ha støvsuget  i 20 minutter eller ryddet et skap i en halvtime, så jeg vet ikke helt. Følte meg opplagt i morges, men nå er jeg ikke i slag.

Auda, skikkelig slått ut du! God bedring :) 

Hadde jeg vært i jobb, ville jeg gledet meg - gjitt at jeg trivdes mtp arbeidsmiljø og oppgaver. Hadde en småjobb på 40% stilling, men dessverre ble denne avviklet. Som uføretrygdet er det vanskelig å finne jobber i det ordinære arbeidsmarkedet, så jeg satser nå på frivillighet og aktiviteter jeg trives med. F.eks. kunst og musikk :).

2 timer siden, slabbedask skrev:

Du som skal på jobb i morgen, gleder du deg allerede?

Njæsj... Egentlig ikke, men det blir jo veldig ålreit når jeg bare kommer meg dit. :) Men det er så mye annet, mer lystbetont, jeg kunne tenkt meg å gjøre.

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok dere som jobber misunner oss som er trygda... men det har dere ingen grunn til... sier ikke mer...

Anonymkode: b7f80...a5a

Sånn er det nok.

Sier ikke mer.

Anonymkode: 8eea9...136

Jeg er på jobb i dag jeg. Det er ingen stor glede. Men fikk en hyggelig telefon innimellom det jeg gjorde da, det var trivelig :-)

I morgen blir vel en vanlig dag som alle andre jobbdager. Gleder meg ikke, gruer meg heller ikke veldig.

Ahhh, den som bare var trygdet! (sorry, måtte bare :P )

3 timer siden, påskelilje skrev:

God bedring! Mye syke folk om dagen, og det er langvarig, så bli ev en dag hjemme til så du blir bedre.

33 minutes ago, issomethingwrong said:

Jeg er på jobb i dag jeg. Det er ingen stor glede. Men fikk en hyggelig telefon innimellom det jeg gjorde da, det var trivelig :-)

I morgen blir vel en vanlig dag som alle andre jobbdager. Gleder meg ikke, gruer meg heller ikke veldig.

Ahhh, den som bare var trygdet! (sorry, måtte bare :P )

Blir vel penger av det... noe du kan erfare... sier ikke mer...

Anonymkode: b7f80...a5a

1 time siden, cilie skrev:

God bedring! Mye syke folk om dagen, og det er langvarig, så bli ev en dag hjemme til så du blir bedre.

Takk.  Har bestemt meg for å gå på jobb i morgen tidlig. Hvis jeg kjenner at hodet er fullt av bomull utover formiddagen, tusler jeg heller hjem. Må uansett kjøre en av ungdommene på skolen i morgen tidlig pga en skade i beinet, så da drar jeg på jobb etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...