Gå til innhold

FU: Gleder du deg til å gå på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du liker å ønske de som er i arbeid god bedring, men når noen uansett ikke jobber, da er det en annen sak!

Anonymkode: b7f80...a5a

Det var da voldsomt til generalisering?! 

Vel, du tar veldig veldig feil. 

Få deg et fast nick, så blir det kanskje hilsener på deg også :) 

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du liker å ønske de som er i arbeid god bedring, men når noen uansett ikke jobber, da er det en annen sak!

Jeg ønsker deg god bedring av hele mitt hjerte.

42 minutes ago, AnonymBruker said:

Den nye underklassen alle kan hate og se ned på.

Anonymkode: 8eea9...136

Og spotte...

26 minutes ago, cilie said:

Det var da voldsomt til generalisering?! 

Vel, du tar veldig veldig feil. 

Få deg et fast nick, så blir det kanskje hilsener på deg også :) 

Jeg er ikke ute etter hilsener til meg selv, jeg tenker samfunnskritikk. Det er ikke bare jeg som er trygda i Norge.

14 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg ønsker deg god bedring av hele mitt hjerte.

Nei takk, trenger ikke det. :)

13 minutes ago, Gargamel said:

God bedring:)

Ok?

Trenger ikke det, men ellers takk. :)

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som ikke jobber er oppgitt av samfunnet, og kommer aldri til å bli produktive nyttige samfunnsborgere. Så god bedring er meningsløst.

Tyder på at vi er pariakasten i det tjueførste århundre.

Den nye underklassen alle kan hate og se ned på.

Hva er det egentlig dere vil?  Tar disse selvhat-og-misnøye-trådene slutt hvis alle her svarer med favorittformuleringen "Sånn er det nok"?

Beklager, men jeg får assossiasjoner til furtne førskolebarn. 

Annonse

6 hours ago, laban said:

Hva er det egentlig dere vil?  Tar disse selvhat-og-misnøye-trådene slutt hvis alle her svarer med favorittformuleringen "Sånn er det nok"?

Beklager, men jeg får assossiasjoner til furtne førskolebarn. 

Sånn er det nok.

Vi får se hva som skjer, vi får se hva som skjer.

Det ser veldig bra ut. Akkurat nå ser det veldig bra ut. Det kommer til å bli interessant, sa Trump da han avga sin stemme i New York.

Nicklusheletida
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og spotte...

Jeg er ikke ute etter hilsener til meg selv, jeg tenker samfunnskritikk. Det er ikke bare jeg som er trygda i Norge.

Nei takk, trenger ikke det. :)

Trenger ikke det, men ellers takk. :)

Det kunne jo være at du måtte jobbe. Det hadde tatt seg ut. 

Gjest Kanuttius

Jeg er sykmeldt og har vert det en god stund nå. Jeg håper jeg slipper å gå på den jobben jeg har pga arbeidsmiljøet og metodene er fryktelig vanskelige for meg og min psyke. Jeg leverer alle sykemeldinger via post, har forsøkt å levere personlig men hver gang jeg bestemmer meg for å gjøre det begynner jeg å blø neseblod. 

Jeg hadde nok gledet meg dersom jeg hadde hatt en annen jobb. 

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg jobber ikke så ikke mulig å hverken grue seg eller glede seg til noe jobb,men da jeg var i jobb grudde jeg meg til jobben daglig i 6-7 år. Til slutt måtte jeg bare si opp drn jobben og fortsette på uførtrygden alene. Jeg maktet ikke være i den jobben.

Jeg utviklet både panikk angst,mye hodepine og mer sorg i den jobben. Jeg likte ikke de ansatte da jeg ikke klarte finne noe jeg hadde felles med dem de var helt ulik meg. Jeg hørte anben musikk enn dem,så andre tv program enn dem,var ikke så aktiv etter jobb som mange av dem osv. Jeg sa opp jobben og føler meg bedrei dag 10 år etterpå. Fikk følelsen av å misteen ryggsekk med 1 million kg etter at jeg sa opp jobben.  Hvis jeg tilfeldigvis ser noen av mine gamle kollegaer sier jeg høffelig hei og går videre. Har ikke noe å si dem utover det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...