Gå til innhold

Mindre politi i Norge - sparings årsaken sikkert løgn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg tipper at de fjerner politiene fordi de vet at Trump skal bli president, og ikke for å spare penger...

Visste du at Trump holder til i USA? :-)

Anonymkode: 67b08...4f6

Annonse

Blomsterfluen
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har IQ 100 så er nok noen logikk her men jeg tok den ikke :P Gjerne utdyp teorien din litt ga ikke mye mening ! :) 

Anonymkode: 95887...dc6

Jeg tengte at verden går under stemmer for politikken, derfor driter Norge i sikkerheten og prioriterer penger istedet og da fjerner de politiet fordi presidentkandidatene i USA kommer uansett resultat til å ødelegge sammspillet med verden og tryggheten.

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg tengte at verden går under stemmer for politikken, derfor driter Norge i sikkerheten og prioriterer penger istedet og da fjerner de politiet fordi presidentkandidatene i USA kommer uansett resultat til å ødelegge sammspillet med verden og tryggheten.

Jeg vet ikke hva første leddet i den første setningen din skal bety, men hvis verden går under, er det ingen som har bruk for penger lenger. 

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...