Gå til innhold

Vi får tenke positivt og gi Trump en sjanse som president...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har tenkt på Trump vs Hillary de to siste nettene. Det var som å heie på to gode-onder. Jeg begynte å helle mer mot Trump enn mot Hillary i går natt og i natt. Trump kan bli en flink president selvom Hillary virket snillere i språket. Verden kommer ivertfall til å oppleve en ny æra epoke med Trump som pressident, vil jeg tro.

Fortsetter under...

37 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har tenkt på Trump vs Hillary de to siste nettene. Det var som å heie på to gode-onder. Jeg begynte å helle mer mot Trump enn mot Hillary i går natt og i natt. Trump kan bli en flink president selvom Hillary virket snillere i språket. Verden kommer ivertfall til å oppleve en ny æra epoke med Trump som pressident, vil jeg tro.

Har vi noe valg?

Blir spennende dette, hmf! 

Annonse

37 minutes ago, AnonymBruker said:

Han har i hvert fall lovet mer fokus på mental helse. Håper det er noe han klarer å gjennomføre.

Anonymkode: 6d953...6d3

Men når russerne kommer blir det mye dyrere med medisiner, som psykiatrien har gjort en avhengig av.

Anonymkode: 9a555...ecd

On 11/9/2016 at 10:48 AM, AnonymBruker said:

Men når russerne kommer blir det mye dyrere med medisiner, som psykiatrien har gjort en avhengig av.

Anonymkode: 9a555...ecd

Kan jo hende russerne kommer med billigere medisiner...

Anonymkode: 67767...682

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...