Gå til innhold

Bryllup nr 2 og bytte av forlover

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg for andre gang og har da bestemt meg for ikke å benytte samme forlover som sist. Hun er fortsatt en god venninne som jeg er veldig glad i, og det er ikke med lett hjerte jeg skal fortelle henne om valget. Men: bør man tilby henne en annen sentral rolle i forbindelse med bryllupet? Isåfall hva? 

Anonymkode: 832d3...cfd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414730-bryllup-nr-2-og-bytte-av-forlover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg for andre gang og har da bestemt meg for ikke å benytte samme forlover som sist. Hun er fortsatt en god venninne som jeg er veldig glad i, og det er ikke med lett hjerte jeg skal fortelle henne om valget. Men: bør man tilby henne en annen sentral rolle i forbindelse med bryllupet? Isåfall hva? 

Hva med å ha to forlovere?

Anonymkode: 79960...e3d

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er temmelig vanlig å velge annen forlover annen gang, jeg ville ikke tenkt på det. Ser ikke at dette er noe man skal behøve å forklare til den som var forlover første gang, en slik forklaring kan dessuten fort bli litt klein.

Endret av Xtra
22 minutter siden, Xtra skrev:

Tror det er temmelig vanlig å velge annen forlover annen gang, jeg ville ikke tenkt på det. Ser ikke at dette er noe man skal behøve å forklare til den som var forlover første gang, en slik forklaring kan dessuten fort bli litt klein.

Mulig, men jeg ville følt det feil å ikke ta det opp på en skikkelig måte iallfall. Hun må få beskjed fra meg og ikk via via, og uaktuelt å si at jeg velger en annen punktum. Tenkte si noe om at det ikke er fordi hun er mindre viktig nå enn før, men ny mann og nytt bryllup for meg også betyr ny forlover. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...