Gå til innhold

Hvilken av disse låtene gjør deg mest glad?

Hvilken av disse låtene gjør deg mest glad?  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av disse låtene gjør deg mest glad?

• Avril Lavigne - Sippin' On Sunshine
      0
    • Metallica - Battery
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en "bug" her, det bilder kommer med i det jeg poster selv om jeg ikke skriver det inn! Rart.

Anonymkode: 6cf8c...bfe

Mulig det er noen som 'tuller'.

Anonymkode: dda58...0ee

15 minutes ago, slabbedask said:

Jojo, kan høres litt ut som Maiden på trippel hastighet, blir blir ikke noe bedre av den grunn.

Kommer vel an på hvor glad man er i primitiv thrash i utgangspunktet. :ph34r: Mest glad i Metallica og Annihilator, vel.

Annonse

38 minutes ago, slabbedask said:

Jeg er glad i primitiv thrash, men syntes feks denne er ganske mye bedre.

Den der har du for alltid ødelagt med Disney Radio versjonen. Hver gang jeg hører denne kommer Disney Radio versjonen ved siden av...

Ingen liker popmusikk vel, og ingen leser se og hør/sladdernyheter

Sånn er det med den saken ;) 

Neida, men syntes begge var dårlige ville heller hatt det stille enn å høre på noen av de 2

Anonymkode: 33b09...343

14 hours ago, AnonymBruker said:

Neida, men syntes begge var dårlige ville heller hatt det stille enn å høre på noen av de 2

Hva mener du med "se og hør/sladdernyheter", er det no' ironi og skjult sarkasme-plot?

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Mye skjult dobbeltkommunikasjon, vel.

Men men.

Gjest Gargamel
På 11.11.2016 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Hva hører du på? Morten Harket? Aqua?

Ikke så langt unna. Hvis du vil høre om ikke-tøffe ting, så hadde jeg en Elton John periode i vår, og har hørt en del på Cornelis Vreeswijk i det siste. Det er kvalitet, men skal vi ned i "guilty pleasures" så likte jeg Herborg Kråkevik en stund for mange år siden (men det var ikke jeg som satt det på.)

MEN, nå var det snakk om hva man blir glad av. For å virkelig torturere dere metall-folk må vi bevege oss over i hip-hop'ens verden. Her er en liten glemt perle fra 1995 som er på jogge-spillelista mi. Den har ALT. Funky, blåsere og litt jazz-tilsnitt til og med. "Real ni***z fingers on tha nickel-plated nine triggaz". Må jo bli glad av sånt :-)

17 minutes ago, Gargamel said:

Ikke så langt unna. Hvis du vil høre om ikke-tøffe ting, så hadde jeg en Elton John periode i vår, og har hørt en del på Cornelis Vreeswijk i det siste. Det er kvalitet, men skal vi ned i "guilty pleasures" så likte jeg Herborg Kråkevik en stund for mange år siden (men det var ikke jeg som satt det på.)

MEN, nå var det snakk om hva man blir glad av. For å virkelig torturere dere metall-folk må vi bevege oss over i hip-hop'ens verden. Her er en liten glemt perle fra 1995 som er på jogge-spillelista mi. Den har ALT. Funky, blåsere og litt jazz-tilsnitt til og med. "Real ni***z fingers on tha nickel-plated nine triggaz". Må jo bli glad av sånt :-)

Er det samme "riffet" resten av låta? Hørte til 1:55, og da var det ikke kommet noe nytt... orket ikke høre mer.

Så sånn var nok det.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme "riffet" resten av låta? Hørte til 1:55, og da var det ikke kommet noe nytt... orket ikke høre mer.

Så sånn var nok det.

Nei, rap er ganske enkel musikk. Det går helst i en rytme, ett riff og en, eller kanskje, to akkorder. 

Anonymkode: dda58...0ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...