Gå til innhold

Avdøde plager meg om nettene!!!

Anbefalte innlegg

I natt nådde de grensa mi, sån at jeg ble sint på det de gjorde. Åndene dyttet nemlig nettbrettet mitt på gulvet mens jeg prøvde å sove for natten. Mettbrettet låg stødt og stødig oppå nattbordet med mellomrom fra senga. Jeg lukket øyene der i senga for å sove mens jeg hørte på lydbok, plutselug hørte jeg en jævlir "raserende" lyd, og det var nettbrettet som var blitt dyttet av ånden ned på gulvet. Ingen annen forklaring er mulig enn ånder. Og lydene på samme tidspungt i 00.00 tidene hver natt er plagsomme de også. Jeg sover dårlig av dem. (Ofte ikke etter 02.00 tiden) i tillegg så aktiveres skjermen på mobilen min hele tiden på kveldene, uavhengig av "ikke forstyrr" funksonsbruk eller ikke. Tidligere i år hadde jeg nettbrettet på stuegulvet, og der begynte nettbrettet å gynge uten noen annen åpenbar årsak. Bestemoren min, Oldemora mi, bestefaren min og Pappa er døde. Kan det være dem som stryker meg på håret og prøver å ødlegge elektronikken min om nettene? I tillegg så smelles dører i 01.00 tidene uten at naboene er våkne...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414772-avd%C3%B8de-plager-meg-om-nettene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

I natt nådde de grensa mi, sån at jeg ble sint på det de gjorde. Åndene dyttet nemlig nettbrettet mitt på gulvet mens jeg prøvde å sove for natten. Mettbrettet låg stødt og stødig oppå nattbordet med mellomrom fra senga. Jeg lukket øyene der i senga for å sove mens jeg hørte på lydbok, plutselug hørte jeg en jævlir "raserende" lyd, og det var nettbrettet som var blitt dyttet av ånden ned på gulvet. Ingen annen forklaring er mulig enn ånder. Og lydene på samme tidspungt i 00.00 tidene hver natt er plagsomme de også. Jeg sover dårlig av dem. (Ofte ikke etter 02.00 tiden) i tillegg så aktiveres skjermen på mobilen min hele tiden på kveldene, uavhengig av "ikke forstyrr" funksonsbruk eller ikke. Tidligere i år hadde jeg nettbrettet på stuegulvet, og der begynte nettbrettet å gynge uten noen annen åpenbar årsak. Bestemoren min, Oldemora mi, bestefaren min og Pappa er døde. Kan det være dem som stryker meg på håret og prøver å ødlegge elektronikken min om nettene? I tillegg så smelles dører i 01.00 tidene uten at naboene er våkne...

Legg nettbrettet på et bord lenger unna, så går det nok bra.

Anonymkode: 9bc59...419

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er nok et skikkelig skummelt spøkelse som lusker rundt om nettene. Jeg ville vært på vakt!

Anonymkode: 2c6ce...c73

Ja. Jeg har en følelse av at det er min sinte Bestemor eller Pappa, som blir mer og mer poltergaists, enn å bare være gjennferd.

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Jeg har en følelse av at det er min sinte Bestemor eller Pappa, som blir mer og mer poltergaists, enn å bare være gjennferd.

Du virker ikke helt i vater for tiden. Kanskje ta seg en tur til legen?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke helt i vater for tiden. Kanskje ta seg en tur til legen?

Jeg skal til legen nå på fredag. Jeg har den siste tiden en "hat-følelse" for den gangen bestemor og jeg kranglet og da ble hun så sint at hun jaktet på meg og jeg sprang til trappa og hun kløp meg til blods, og den gangen hun tvang i meg piller ved å holde meg for nesen og munnen og ikke fikk puste.

når jeg tenker meg om, var bestemora mi den onde stemor persobperson, for hun verdatte storebrorden min 90 % ganger høyere enn meg, og jeg blrble "voldtatt" med fysiske angrep av bestemor når jeg og storebror kranglet, men aldri storebror. Nå mens jeg skriver så trykker ånfeånfånen på tastartastaturet her, derfor blir setningebe her helt tullete.

I drømmene mine de siste månedene så har bestemor kjeftet på meg, og vi har slåss i drømmene av sinne. Hun viser sitt hat. Kanskje fordi jeg plager dattera hennes "min mamma" når jeg er så egosentrisk og manipulerende. Meg og mamma er forresten uvenner akkurat nå for tiden, så jeg har sperret mamma ute av mitt liv. (Hun får ikke komme på besøk til meg, og jeg nekter å komme til henne, fordi hun lyger om at hunden ikke er hjemme, og at barnehageungene ikke kommer når jeg kommer hjem).

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nå mens jeg skriver så trykker ånfeånfånen på tastartastaturet her, derfor blir setningebe her helt tullete.

Ja, skrivefeil kan nok ikke ha noen annen årsak enn at ånfeånfånen trykker på tastartastaturet...

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Ja, skrivefeil kan nok ikke ha noen annen årsak enn at ånfeånfånen trykker på tastartastaturet...

Ja. Det samme skjer her i stua mi om jeg bruker bluetooth tastatur på nettbrettet. Da skrives det egne bokstaver i ord uten at jeg har skrevet dem.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Det samme skjer her i stua mi om jeg bruker bluetooth tastatur på nettbrettet. Da skrives det egne bokstaver i ord uten at jeg har skrevet dem.

Skriv litt saktere så går det nok bedre.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriv litt saktere så går det nok bedre.

Det går nesten ikke ann å skrive saktere enn det jeg gjør avogtil, men alikevel så dannes ekstrabokstaver. Bestemor hater meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...