Gå til innhold

Trygd / klare seg selv

Anbefalte innlegg

På 14.11.2016 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Joda, men er man egentlig syk i det hele tatt, når man fungerer slik, altså uten hjelp?

Anonymkode: 2dc37...5a7

Du må da skjønne at vi ikke kan svare på om du er syk eller ikke. 

Jeg tenker at en uføretrygdet trenger legehjelp/ trening eller oppfølging på et eller annet vis avhengig av hva slags sykdom det er og at « dårlig livskalitet» kan komme av hva som helst. F.eks dårlig økonomi, arbeidsledighet osv. 

Men dette er det bare legen din som kan svare på. 

Av og til og nå banner jeg i kirka sikkert, så får jeg følelsen av at enkelte som bruker store deler av dagen ,  nesten hver dag til å legge ut om sykdommen sin og alle symptomene her på dol omattatt og omatatt, akkurat som vi ikke har fått det med oss en før fakttisk hundrevis av ganger, de digger sykdommen sin og burde hatt noe vettugt å gjøre , som f.eks en jobb.  Fått noe annet å tenke på. 

Blir lei av å lese om de samme symtomene om igjen og om igjen, men enkelte er livredd for at ikke alle har fått det med seg. Alle må skjønne hvor fælt de har det og at trygda er rettmessig. 

Det er gjerne de samme som klager på været også. 

En slags negativitet som gjennomsyrer hele deres måte og tenke på.

Anonymkode: 234d6...8eb

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Av og til og nå banner jeg i kirka sikkert, så får jeg følelsen av at enkelte som bruker store deler av dagen ,  nesten hver dag til å legge ut om sykdommen sin og alle symptomene her på dol omattatt og omatatt, akkurat som vi ikke har fått det med oss en før fakttisk hundrevis av ganger, de digger sykdommen sin og burde hatt noe vettugt å gjøre , som f.eks en jobb.  Fått noe annet å tenke på. 

Blir lei av å lese om de samme symtomene om igjen og om igjen, men enkelte er livredd for at ikke alle har fått det med seg. Alle må skjønne hvor fælt de har det og at trygda er rettmessig. 

Det er gjerne de samme som klager på været også. 

En slags negativitet som gjennomsyrer hele deres måte og tenke på.

Nå vet jeg ikke hva du mener. Jeg skrev dette i sted og, og det ble slettet. Jeg kan ikke huske å ha skrevet noe om symptomer på lenge, og sykdom digger jeg som de aller fleste ikke.

Anonymkode: 2dc37...5a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...