AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Her mistenker jeg nesten noe mobbings. Anonymkode: 31a80...830 0 Siter
Inner self Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 bölzer, endelig noe som rimer med pølser 0 Siter
Inner self Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 Denne er råtten på en fin måte: 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Metall er musikk direkte fra djevelen. Det er ikke bra for oss. Gud sier: Metall er en musikk genre direkte fra djevelen og jeg gårikke god for slik musikk. Jeg har blitt advart av Gud mot metall. Jeg hører det ikke. Jeg lyder Gud mer enn mennesker. Musikk som er bra for oss er kristen musikk,jjazz,korps musikk og blues fra alle tider også noen gamle musikk sjangre som coon songs,cowboy musikk,ragtime ol. Jeg lytter på musikk innspilt hovesakelig før 1945. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, Ada jones fan skrev: Metall er musikk direkte fra djevelen. Det er ikke bra for oss. Gud sier: Metall er en musikk genre direkte fra djevelen og jeg gårikke god for slik musikk. Jeg har blitt advart av Gud mot metall. Jeg hører det ikke. Jeg lyder Gud mer enn mennesker. Musikk som er bra for oss er kristen musikk,jjazz,korps musikk og blues fra alle tider også noen gamle musikk sjangre som coon songs,cowboy musikk,ragtime ol. Jeg lytter på musikk innspilt hovesakelig før 1945. Blues er djevelmusikk. Anonymkode: d1a69...3a5 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blues er djevelmusikk. Anonymkode: d1a69...3a5 NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 23 minutes ago, Ada jones fan said: Metall er musikk direkte fra djevelen. Det er ikke bra for oss. Gud sier: Metall er en musikk genre direkte fra djevelen og jeg gårikke god for slik musikk. Jeg har blitt advart av Gud mot metall. Jeg hører det ikke. Jeg lyder Gud mer enn mennesker. Musikk som er bra for oss er kristen musikk,jjazz,korps musikk og blues fra alle tider også noen gamle musikk sjangre som coon songs,cowboy musikk,ragtime ol. Jeg lytter på musikk innspilt hovesakelig før 1945. Anonymkode: 56d69...ce7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Her er noen gamle judaser som fortsatt holder koken. Anonymkode: 56d69...ce7 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blues er djevelmusikk. Anonymkode: d1a69...3a5 NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. Vi avslutter dette. Orker ikke involvere meg mer i dette. Blir for mye djevel i dette. Jeg blir redd. Adjø. Svarer ikke flere innleggi denn tråden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 11 timer siden, Ada jones fan skrev: NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. Vi avslutter dette. Orker ikke involvere meg mer i dette. Blir for mye djevel i dette. Jeg blir redd. Adjø. Svarer ikke flere innleggi denn tråden. Blues er djevelmusikk. Her er en opplysende dokumentar. Anonymkode: 31a80...830 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.