Gå til innhold

Den store råttenmetalltråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Metall er  musikk direkte fra djevelen. Det er ikke bra for oss. Gud sier: Metall er en musikk genre direkte fra djevelen og jeg gårikke god for slik musikk.

Jeg har blitt advart av Gud mot metall. Jeg hører det ikke. Jeg lyder Gud mer enn mennesker.

Musikk som er bra  for oss er kristen musikk,jjazz,korps musikk og blues fra alle tider også noen gamle musikk sjangre som coon songs,cowboy musikk,ragtime ol. Jeg lytter på musikk innspilt hovesakelig før 1945.

2 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Metall er  musikk direkte fra djevelen. Det er ikke bra for oss. Gud sier: Metall er en musikk genre direkte fra djevelen og jeg gårikke god for slik musikk.

Jeg har blitt advart av Gud mot metall. Jeg hører det ikke. Jeg lyder Gud mer enn mennesker.

Musikk som er bra  for oss er kristen musikk,jjazz,korps musikk og blues fra alle tider også noen gamle musikk sjangre som coon songs,cowboy musikk,ragtime ol. Jeg lytter på musikk innspilt hovesakelig før 1945.

Blues er djevelmusikk.

Anonymkode: d1a69...3a5

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blues er djevelmusikk.

NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. 

23 minutes ago, Ada jones fan said:

31828305.jpg

Anonymkode: 56d69...ce7

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blues er djevelmusikk.

NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. Vi avslutter dette. Orker ikke involvere meg mer i dette. Blir for mye djevel i dette. Jeg blir redd. Adjø. Svarer ikke flere innleggi denn tråden.

11 timer siden, Ada jones fan skrev:

NEI Blues er IKKE djevel musikk uansett hva du sier. Gud sier det er ikke det. Jeg lyderer Gud mer enn mennesker. Jeg er en personlig kristen. Sangerinne Aileen Stanley ( verdens mest populære sangerinne på 1920 tallet) var en personlig kristen og hun sang b.l.a blues. Vi avslutter dette. Orker ikke involvere meg mer i dette. Blir for mye djevel i dette. Jeg blir redd. Adjø. Svarer ikke flere innleggi denn tråden.

Blues er djevelmusikk. Her er en opplysende dokumentar.

Anonymkode: 31a80...830

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...