Gå til innhold

Ble til noe

Er du glad du ikke ble til noe, slik at du slipper å jobbe?  

8 stemmer

1. 1. Er du glad du ikke ble til noe, slik at du slipper å jobbe?

• Ja
      3
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke glad for det. Men jeg føler meg ikke som en taper. For å være vinner eller taper, så må man ha deltatt. Jeg er bare utenfor. Jeg er ikke sår for det. Men jeg er litt irritert på att jeg som var ganske skoleflink, ikke fikk en utdannelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414819-ble-til-noe/#findComment-3733949
Del på andre sider

Jeg har ikke mer skole enn videregående og et folkehøgskoleår. bryr meg ikkeom at jeg ikke jobber. Å jobbe ble for slitsomt for meg. Jeggikk konstant utslitt og sa opp jobben forå få et bedre liv. Jeg har det mye bedre nå. Kan få allsøvn jeg trenger og er ikke utslitt bestandig. Folk som ikke forstår at jwg ble utslitt av å jobbe er ikke mine venner i dag. Ei venninne jeg brøt med sa atjeg kunne ha jobbet. Hun sa at jeg burde beholdt jobben jeg hadde. Jeg sa nei og forklarte at jeg både ble enormt syjåk av mistrivsel der og utslitt av å alltid ha underskudd på søvn. 5 timer om nettene mand-fred det var alt for lite. Jeg trwnger minst 8 timer med søvn pr. døgn for å fungere. kan klare en sjelden natt med mindre,men ikke 5-6 netter pr uke. Jeg liker ikke å bli utslitt for det gir meg enorme hode pineritilegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414819-ble-til-noe/#findComment-3734134
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...