AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Jeg har Mobrus chron. Går på predisolon og to typer antibiotika. Blødninger og diaree har stoppet. Men jeg er så uvell. Får rier med kvalme. Svimmelhet. Og sover og sover. Samboer testet pulsen min og den var ujevn. Gikk normalt raste avgårde for å så stoppe og så normal igjen. Den var ikke spesielt høy. 72 slag i minuttet. Jeg er helt ferdig og orker ingenting. Bør jeg tilkalle legevakt? Anonymkode: 9b08f...bcc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Mobrus chron. Går på predisolon og to typer antibiotika. Blødninger og diaree har stoppet. Men jeg er så uvell. Får rier med kvalme. Svimmelhet. Og sover og sover. Samboer testet pulsen min og den var ujevn. Gikk normalt raste avgårde for å så stoppe og så normal igjen. Den var ikke spesielt høy. 72 slag i minuttet. Jeg er helt ferdig og orker ingenting. Bør jeg tilkalle legevakt? Anonymkode: 9b08f...bcc Du bør ihvertfall ringe. Anonymkode: 80a07...eb9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.