Gå til innhold

Julebord.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg har vært på noen "nyttårsball" med forskere. Det var sykt rølpete. Toppsjefen lå som et lass med ved på gulvet. 

Det varierer nok fra institutt til institutt, men der jeg jobbet var julebordene så rolige at vi opprettet et venninnejulebord som kompensasjon for oss med kjedelige julebord... ;) Jeg jobbet midlertidig på et annet institutt et år før jeg fikk den jobben, og der var det hæla i taket på både sommer- og julefest. Artige folk og artige fester - jeg savnet ikke fagfeltet men folkene da jeg begynte i den andre jobben på universitetet.

Nå jobber jeg i en annen institusjon der vi er 90 i staben, og også her går det rolig for seg. Jeg har fremdeles venninnejulebordet, og der blir det kos, klem, latter og morro. I tillegg skal min stab spise og drikke litt sammen siste arbeidsdag før jul, og jeg tror dét blir vel så hyggelig som julebordet for hele staben :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414864-julebord/page/3/#findComment-3734793
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...