Gå til innhold

Har du begynt julevasken?

Har du begynt julevasken?  

2 stemmer

1. 1. Har du begynt julevasken?

• JA
      0
    • NEI
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke du hadde julevask jeg, men bare vasket på vanlig måte (hver uke)?

Anonymkode: 61655...aaa

Vi skulle  vaske litt grundigere det vi gjør til vanlig før jul. Det er det jeg ser som jule vask.

Endret av Ada jones fan
Just now, Ada jones fan said:

ffVi skulke vaske litt grundigere det vi gjør til vanlig før jul. Det er det jeg sersom julebask.

Hva vil "grundigere" si da? Er det bare å skrubbe over dobbelt så hart / antall ganger, eller er det å vaske på steder du normalt ikke vasker?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil "grundigere" si da? Er det bare å skrubbe over dobbelt så hart / antall ganger, eller er det å vaske på steder du normalt ikke vasker?

Vet ikke hva hun mente helt hun som kommer her,men det finner jeg ut. Kanskje vi skal vaske litt på dørkarmere og dørene kanskje. Jeg vet ikke

Endret av Ada jones fan

Annonse

2 minutes ago, Ada jones fan said:

Vet ikke hva hun mente helt hun som kommer her,men det finner jeg ut. Kanskje vi skal vaske litt på dørkarmere og dørene kanskje. Jeg vet ikke

Hva med å slå på stortromma og vaske ned hele kåken? Tenk så deilig det blir da... må vel bli mye røyklukt i veggene når du røyker. Få litt frisk luft rundt seg. :ph34r:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det litt kaldt på vinterstid? Har du ikke hørt om hotelltrikset? :lol:

xJeg  har frivillig valgt å røyke ute eller dvs på min inneglasset veranda og ikke inne i selve leiligheten fordi jeg røykte mer den gang jeg røykte inne og fikk mer hodepine selv om jeg luftet hver dag. Med å ikke røyke i leilgheten har jeg redusert hodepinen med ca 75%. Jeg bruker jakke når jeg røyker og er det ekstra kaldt har jeg et pledd også. Jeg gjør ikke noe av å gå ut å røyke. Det er blitt en vane. 

40 minutes ago, Ada jones fan said:

xJeg  har frivillig valgt å røyke ute eller dvs på min inneglasset veranda og ikke inne i selve leiligheten fordi jeg røykte mer den gang jeg røykte inne og fikk mer hodepine selv om jeg luftet hver dag. Med å ikke røyke i leilgheten har jeg redusert hodepinen med ca 75%. Jeg bruker jakke når jeg røyker og er det ekstra kaldt har jeg et pledd også. Jeg gjør ikke noe av å gå ut å røyke. Det er blitt en vane. 

Hvem vet, kanskje du reduserer hodepinen med 100% om du kutter ut røyken. ;)

Tobakk, det er noe dritt...! Det er ikke narkotika, men det er jaggu meg ikke sunt, og den stanken og, både av hus og klær. Nå har jeg ikke nevnt penger engang.

Nei...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...