Gå til innhold

Hvem er din største favoritt artist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rock/metal: Iron Maiden. Av litt nyere har jeg faktisk blitt ganske glad i danske Volbeat, lager mye bra. Takk til Radio Rock som promoterte dem i Norge. 

Litt mykere musikk: Coldplay og Dire Straits

Rap/Hip-hop: Eminem. Har en greie for Karpe også men er jo ikke akkurat sammenlignbart. 

House/elektronisk: Avicii, selv om jeg er spent på hva Alan Walker kommer til å hoste opp i framtiden. Virker lovende til nå. Liker ikke Kygo. 

Ellers blir jeg egentlig mer glad i låt enn artist. Hvis jeg har en spilleliste med 200 låter er det sikkert 150 artister der. 

Gjest Gargamel
1 time siden, Ada jones fan skrev:

Har hørt begge artistene,men de har dessverre ingen appell til meg.

Jens Book Jensen over Ella Fitzgerald :o? Du har virkelig din egen stil, og det respekterer jeg.

Skal jeg lage en utfyllende liste over alle stilarter som Isw må det bli (kronologisk) :

- Ella, Duke, Baker 

- Beatles (kjedelig valg, men det er kanskje nr 1 noensinne)

- Progrock :Pink Floyd

- Funk: Prince

- Rap: Eminem og 2pac. 

-Metal: Bare Egil Band & co.

Kommer ikke på flere som er helt der oppe . Skulle gjerne satt noe nyere på lista, mengder tar litt tid å få klassikerstatus.

58 minutter siden, Kayia skrev:

David Bowie. Ingen over, ingen ved siden. Blir fremdeles trist av å tenke på at jeg aldri skal på konsert med han igjen :( 

For meg er det og har aldri vært en bedre artist ( mannlig) enn Billy Murray. Han er den største i mine øyne og ører,men jeg respekterer at andre liker annen artist(er) også. Jeg er faktisk så stor fan av Billy Murray ( som var den mest populære mannlig arrtist før 1925) at jeg hører på ham hver dag. Jwg har bilder av ham på veggen hjemme hos meg og jeg har ham som et av mine forbilder.

Annonse

17 minutter siden, Ada jones fan skrev:

For meg er det og har aldri vært en bedre artist ( mannlig) enn Billy Murray. Han er den største i mine øyne og ører,men jeg respekterer at andre liker annen artist(er) også. Jeg er faktisk så stor fan av Billy Murray ( som var den mest populære mannlig arrtist før 1925) at jeg hører på ham hver dag. Jwg har bilder av ham på veggen hjemme hos meg og jeg har ham som et av mine forbilder.

Han hadde jeg ikke engang hørt om før du la han ut i denne lenken. Spilte den du la ut og en annen, men dette var ikke noe for meg.

Hva er det ved han er det som appelerer så mye til deg at han er ditt forbilde?

Endret av Kayia
38 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Hvorfor er dette så bra?

Anonymkode: 0aaca...1f3

16 minutter siden, Kayia skrev:

Han hadde jeg ikke engang hørt om før du la han ut i denne lenken. Spilte den du la ut og en annen, men dette var ikke noe for meg.

Hva er det ved han er det som appelerer så mye til deg at han er ditt forbilde?

Billy Murray appelerer til meg p.g.a måten han sang på som er veldig flott,tydelig og  at han sang så mange sjangre av musikk og fordi han får meg super glad. Han hadde komiske innspilliner også og da kan jeg le så det gjør vondt i magen. Jeg ser opp til ham fordi jeg synes han var en tøff mann både som artist og privat. Han var b.l.a tøff som satset på sitt tredjepg siste ekteskap selv om de to første endte i skilsmisse. Dessuten var han tøff som spilte baseball. Jeg synes han var kjempe modig i 1903 som gikk til Edison record og spurte etter jobb. ( Han fikk jobb) det hadde ikke jeg tort.

2 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Billy Murray appelerer til meg p.g.a måten han sang på som er veldig flott,tydelig og  at han sang så mange sjangre av musikk og fordi han får meg super glad. Han hadde komiske innspilliner også og da kan jeg le så det gjør vondt i magen. Jeg ser opp til ham fordi jeg synes han var en tøff mann både som artist og privat. Han var b.l.a tøff som satset på sitt tredjepg siste ekteskap selv om de to første endte i skilsmisse. Dessuten var han tøff som spilte baseball. Jeg synes han var kjempe modig i 1903 som gikk til Edison record og spurte etter jobb. ( Han fikk jobb) det hadde ikke jeg tort.

Skjønner. Dette har du satt deg inn i, fint å finne noen å se opp til :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...