Gå til innhold

Hvem er din største favoritt artist?

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette så bra?

Fordi at Adaa Jones sang dette krystall rent,vakkert og det girmeg gode følelser og fred i hjertet mitt.

Anonymkode: 0aaca...1f3

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette så bra?

Anonymkode: 0aaca...1f3

Fortsetter under...

Ja jeg er ekspert på Billy Murray. Jeg vet alt  internett kan fortelle om han bortsett fra jeg gadd ikk lære hans telefon numre som  en likevel ikke kan ringe i dag. Andre kan gjerne like andre artister jeg blir ikke fornærmet eller såret av det,men blir sint om andre pakker på meg det dem liker og ikke gir seg selv om jeg sier at jeg ikke r interessert. Jegb

Nå har jeg tenkt meg om vel og lenge og ikke kommet frem til noen favoritt hmm. Jeg tror det skyldes at jeg har levd ei stund og hvert tiår har hatt sin greie. Jeg liker de fleste genre, men hører sjelden Country og danseband musikk. 

Anonymkode: 187a8...0d9

7 timer siden, Trine skrev:

Min største favoritt er nok Eddie Vedder. Noen som vil være med og tippe på hvor lang tid det tar før en anonym skriver "Emo" til dette????? :D:P

EMO. 

Gadd ikke skrive som anonym da. 

Og jeg bare tuller, har ikke hørt musikken engang, måtte bare :D 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...