stjernestøv Skrevet 19. november 2016 Skrevet 19. november 2016 Noen som opplever dette? Altså bevisste drømmer? Da kan man oppleve mye mens man drømmer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2016 Forfatter Skrevet 19. november 2016 Jeg får det mest når noen skal drepe meg, da tenker jeg "Det er bare en drøm, nå må jeg våkne". Flere som opplever det? Sønnen min opplever det og, og han synd det er kjekt å drømme når han er klar over det. Kan sveve osv, det er jo spennende. Man kan teeffe avdøde også, snakke med dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2016 Forfatter Skrevet 19. november 2016 Ingen som har dette her? Tror det er ganske vanlig 0 Siter
laban Skrevet 19. november 2016 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Jeg får det mest når noen skal drepe meg, da tenker jeg "Det er bare en drøm, nå må jeg våkne". Flere som opplever det? Er det et spesielt navn på det, altså? De fleste har vel vært med på at drømmene blir så "vanskelige" at man ikke kommer ut av dem, og så våkner man nesten og tenker "det er bare en drøm". Jeg merker det best når jeg sliter med et eller annet problem i drømme, spesielt når nesten det samme skjer igjen og igjen eller jeg skal forte meg og ikke kommer av flekken - da hender det jeg merker at tanken "nå må du gi deg, dette er bare en drøm" dukker opp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2016 Forfatter Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, laban skrev: Er det et spesielt navn på det, altså? De fleste har vel vært med på at drømmene blir så "vanskelige" at man ikke kommer ut av dem, og så våkner man nesten og tenker "det er bare en drøm". Jeg merker det best når jeg sliter med et eller annet problem i drømme, spesielt når nesten det samme skjer igjen og igjen eller jeg skal forte meg og ikke kommer av flekken - da hender det jeg merker at tanken "nå må du gi deg, dette er bare en drøm" dukker opp. Det er da man kan foreta seg ting, og det er jo ganske spennende. Min sønn liker disse "drømmene" godt, gleder seg til å sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.