stjernestøv Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 En plass jeg var innlagt kom jeg i kontakt med en som røykte te, han sa det var beroligende. Er det virkelig sant? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Meh. Jeg har pøvd, det smakte høgg. Det var vel heller irriterende. Anonymkode: 0c42d...7c2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. november 2016 Forfatter Skrevet 20. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meh. Jeg har pøvd, det smakte høgg. Det var vel heller irriterende. Anonymkode: 0c42d...7c2 Ok. Ingen rus nei? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 8 timer siden, stjernestøv skrev: Ok. Ingen rus nei? Ingenting. Jeg må innrømme at jeg ble skuffet, men det er jo artig å ha prøvd. Anonymkode: 0c42d...7c2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. november 2016 Forfatter Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingenting. Jeg må innrømme at jeg ble skuffet, men det er jo artig å ha prøvd. Anonymkode: 0c42d...7c2 Ja det er vel det. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 11 hours ago, stjernestøv said: En plass jeg var innlagt kom jeg i kontakt med en som røykte te, han sa det var beroligende. Er det virkelig sant? Visse stoffer i te er beroligende, usikker på om man får de i seg ved å røyke det i stedet for uttrekk i vann. Jeg tror ikke dette er studert. Uansett vil det føre brente partikler og CO (karbonmonoksid) inn i lungene, og det er skadelig for helsen blant annet med tanke på lungekreft. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 11 timer siden, Kanonføde skrev: Visse stoffer i te er beroligende, usikker på om man får de i seg ved å røyke det i stedet for uttrekk i vann. Jeg tror ikke dette er studert. Uansett vil det føre brente partikler og CO (karbonmonoksid) inn i lungene, og det er skadelig for helsen blant annet med tanke på lungekreft. Ja det er vel ikke akkurat bra for helsa. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Kanskje jeg må forsøke det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 2 timer siden, BamseLiten skrev: Kanskje jeg må forsøke det Hva er vitsen når det ikke har effekt? 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 9 timer siden, stjernestøv skrev: Hva er vitsen når det ikke har effekt? Dekke opp det verste suget. Jeg har ikke nikotinsug men jeg savner veldig den røyken før jeg legger meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 26 minutter siden, BamseLiten skrev: Dekke opp det verste suget. Jeg har ikke nikotinsug men jeg savner veldig den røyken før jeg legger meg. Åja du er flink som har sluttet å røyke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.