Gå til innhold

Liker du helgen bedre enn ukedagene?

15 stemmer

1. 1. Liker du helgen bedre enn ukedagene?

• JA
      6
    • NEI
      6
    • ØNSKER IKKE Å AVGI SVAR
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg liker alle dager like godt eller like dårlig, alt ettersom.

Anonymkode: f8e81...0e4

Hvis du liker alle dager like godt/dårlig, så liker du ikke helgen bedre enn ukedagene. Da må du svare "NEI" eller "ØNSKER IKKE AVGI SVAR".

Anonymkode: 0dac0...977

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det betyr ikke at jeg misunner de som er trygdet og ikke trenger å jobbe. Det betyr bare at jeg liker å kunne sove til kl. 8 og være sammen med kjæreste og/eller ungene mine hele dagen, men det betyr ikke at jeg ikke trives på jobben.

Annonse

Liker lørdags kvelden når beste venninna mi velger flott musikk hos meg som vi hører på ( musikki innspilt før 1950) og noen ganger en-to episoder av et gammelt tv program vi ser. Vi er snart ferdig med Ugler i Mosen med Finn Arve Sørbøe som vi ser for 3 gang. Det er vårt favoritt program. Vi ser det på Nrk.no

Endret av Ada jones fan
Worrisome Plenty
16 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Liker lørdags kvelden når beste venninna mi velger flott musikk hos meg som vi hører på ( musikki innspilt før 1950) og noen ganger en-to episoder av et gammelt tv program vi ser. Vi er snart ferdig med Ugler i Mosen med Finn Arve Sørbøe som vi ser for 3 gang. Det er vårt favoritt program. Vi ser det på Nrk.no

Pensjonistungdommen :P

Nope, jeg liker ukedagene bedre enn helgene. Det er godt med helg, men jeg foretrekker å fylle dagene mine med noe positivt og som kan gi meg noe, fordi jeg har noe å gå til/drive med. Synes helger som sagt er greie, men jeg blir veldig stresset av å ikke ha noe å gjøre. Helgene blir jo bare brukt til å ikke gjøre noe, og vente på at det snart skal bli mandag. 

Anonymkode: fa2fb...790

Nope, jeg liker ukedagene bedre enn helgene. Det er godt med helg, men jeg foretrekker å fylle dagene mine med noe positivt og som kan gi meg noe, fordi jeg har noe å gå til/drive med. Synes helger som sagt er greie, men jeg blir veldig stresset av å ikke ha noe å gjøre. Helgene blir jo bare brukt til å ikke gjøre noe, og vente på at det snart skal bli mandag. 

Anonymkode: fa2fb...790

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg liker rutiner og faste planer, så på den måten er hverdagene lettere for meg.

Helgene kan kanskje være morsommere, men det betyr også mer slitsomme. Men det hjelper at man har nogenlunde faste planer, feks lørdag, ligge lenger i sengen enn på hverdagene, ikke stå opp, før man får frokost på sengen, (da dette er bestemt/avtalt) så en aktivitet, feks fra kl 10.00 til kl 14.00, så nytt gjøremål, forberede middag, så spise denne kanskje kl 19.00, så vaske opp, rydde litt, så se film, eller humorprogram, så legge seg ca kl 23.00 feks.evt legge seg senere.

(det fins variasjoner her, særlig om man har hage, da brukes helgene, ofte iblant, fult på å gjøre hagen klar for en ny årstid)

(andre variasjoner er når man har barn, og hele helger går med som foreldrevakt på et musikk seminar)

Søndag, samme prosedyre, ligge lenger i sengen enn på hverdagene, vente med å dusje og spise frokost, vente på hyggen det er å få frokost på sengen. Når man driver og venner seg til et nytt system, er det krevende, men det er jo hyggelig, men alt som er rutinebrudd er litt mer krevende. 

Likevel, jeg har vennet meg til å reise til utlandet, i så stor grad har jeg vennet meg, at jeg har begynt å like det, bare det ikke blir noe alt for mye stress under planlegging og reise. Dette betyr at man kan venne seg til å like det man ikke liker, og for tiden venner jeg meg til å like helger, og jeg begynner venne meg til å ligge i sengen, vente på frokost og rett og slett late seg, slentre rundt i morgenklær, mens man egentlig tenker man skulle dusjet for kanskje 3 timer siden.

Nye systemer, nye utfordringer, en form for slitenhet, men all utvikling er krevende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...