Gå til innhold

Biltema svikere på kundeservice??

Anbefalte innlegg

En fang så ringte jeg biltema for å spørre om hjelp av kjøp av vare. Da satte hun meg bare over videre til en "avdeling som har med det å gjøre" og da hun satte meg over, så ble det stille i telefonen, og så ble det lagt på. Dette skjedde 2 ganger denne dagen og den andre gangen prøvde jeg å si at det ble lagt på istedenfor å sendt videre, og ba henne ikke sette meg over, men hun satt meg over for fort. Er hele biltema kjeden i landet sån, eller er de bare elendige i haugesund?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414975-biltema-svikere-p%C3%A5-kundeservice/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

En fang så ringte jeg biltema for å spørre om hjelp av kjøp av vare. Da satte hun meg bare over videre til en "avdeling som har med det å gjøre" og da hun satte meg over, så ble det stille i telefonen, og så ble det lagt på. Dette skjedde 2 ganger denne dagen og den andre gangen prøvde jeg å si at det ble lagt på istedenfor å sendt videre, og ba henne ikke sette meg over, men hun satt meg over for fort. Er hele biltema kjeden i landet sån, eller er de bare elendige i haugesund?

Litt rot må man regne med de fleste steder.

Hvis dette skjedde for lenge siden er det vel ikke grunn til å ta det opp nå.

Anonymkode: 5630a...855

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt rot må man regne med de fleste steder.

Hvis dette skjedde for lenge siden er det vel ikke grunn til å ta det opp nå.

Anonymkode: 5630a...855

Ok. Det skjedde i 2015. Og når jeg ringer expert på raglamyr i haugesund, så tar de aldri telefonen når jeg ringer tv avdeling/pc avdeling, men når jeg ventet på asistanse av en på avdelingen, preiket han i minuttevis med en usikker kunde, etter at jeg hadde bedt om hjelp til riktig blegg til skriveren min, og så ringte kunde jobbtelefonen hans og tok den faktisk MED EN GANG (i motsetning til hva de har gjort med meg når jeg settes over/ringee til den rette avdelingen ved å taste nummer. selvom han holdt på å hjelpe han usikre mannen... når jeg klaget på at de ikke tar telefon når jeg ringer, så ble han bare drita sur på meg!

19 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Det skjedde i 2015. Og når jeg ringer expert på raglamyr i haugesund, så tar de aldri telefonen når jeg ringer tv avdeling/pc avdeling, men når jeg ventet på asistanse av en på avdelingen, preiket han i minuttevis med en usikker kunde, etter at jeg hadde bedt om hjelp til riktig blegg til skriveren min, og så ringte kunde jobbtelefonen hans og tok den faktisk MED EN GANG (i motsetning til hva de har gjort med meg når jeg settes over/ringee til den rette avdelingen ved å taste nummer. selvom han holdt på å hjelpe han usikre mannen... når jeg klaget på at de ikke tar telefon når jeg ringer, så ble han bare drita sur på meg!

Det virker som om du liker å samle på fortredeligheter.

Det er mye koseligere å samle på hyggelige opplevelser.

😊

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Det er ganske vanlig at det blir litt kluss når de setter over til en annen telefon. Har opplevd det mange ganger. grunnen til at hun satte deg over selv om du sa du ikke ville at hun skulle det er vel fordi hun måtte det dersom du skulle kunne få svar på det du lurte på.

Det er vanlig at de må sette over til den avdelingen som kan svare.  Det er jo ikke mulig for butikker som Biltema, IKEA, Clas Ohlson etc., å ha én person ved telefonen som kan svare på detaljspørsmål om alle produktene, det skjønner du vel?

Noen ganger fungerer det ikke å bli satt over, sånn er det bare, dessverre.  Hvis det skjer flere ganger på rad, kan du spørre om de har et direktenummer til avdelingen som du kan ringe. 

Det er også vanlig at ekspeditørene prioriterer kunder som faktisk er i butikken og lar telefonen ringe til de er ledige.  Tenk om du sto og snakket med en butikkansatt og h*n stadig gikk for å svare andre i telefonen, du ville vel ikke likt det heller?

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg synes det er litt dårlig at de bare legger på etter at man er satt over.

Man kunne f.eks bli satt tilbake til den første personen, så kunne vedkommende sagt at det desverre ikke var noen på plass til å svare i øyeblikket.

Man kunne blitt henvist til å spørre på mail eller sms. Hvis det er sånn at de ikke hat mulighet til å svare på tekniske spørsmål på telefonen, så får de si det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...