Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Gleder du deg til jul?  

11 stemmer

1. 1. Gleder du deg til jul?

• Ja
      3
    • Nei
      7
    • Feirer ikke jul, vel
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år blir julen min litt annerledes enn ellers og i tillegg har jeg begynt hos en meget dyktig terapeut som på kort tid har fått meg til å bli bedre. Så i år tror jeg julen min blir bedre enn noensinne ,  så ja, nå har jeg begynt å se frem til julen. For første gang :)

Nei.. blir deprimert av å ferie jul. Så har lært meg et triks. Ikke ha juletre og pynt som konstant minner meg om jul. Slipper unna litt med det. Savnet etter ei lykkelig jul med en mann har jeg gitt opp. Har opplevd å bli dumpet av kjæreste 25 des. og noen år senere ble jeg dumpet av en annen kjæreste sent en kveld 22 des. Så dårlige minner er det nok av...

Anonymkode: 90ee6...2ca

Annonse

28 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, det blir deilig. Gleder meg ikke like mye til alt styret før jul.

Jeg skjønner ikke hva alle styrer så fælt med? Jeg koser meg med julegavene, vasker litt (trenger ikke vaske hver cm2 akkurat!), pynter litt i hus og heim og baker litt. :) 

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere råd til hushjelp?

Anonymkode: 1a1fd...130

Vi prøvde vaskehjelp en gang, før vi fikk barn. Jeg skjønner ikke at vi så behovet da.

Det blir sånn at man rydder og tar det verste før vaskehjelpen kommer, og da kan man like gjerne gjøre alt selv.

6 minutes ago, Gargamel said:

Vi prøvde vaskehjelp en gang, før vi fikk barn. Jeg skjønner ikke at vi så behovet da.

Det blir sånn at man rydder og tar det verste før vaskehjelpen kommer, og da kan man like gjerne gjøre alt selv.

Så dere har kapasitet til å tjene massevis av penger, ta dere av unger, og samtidig holde alt i orden og stelle til jul.

Forstår.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dere har kapasitet til å tjene massevis av penger, ta dere av unger, og samtidig holde alt i orden og stelle til jul.

Forstår.

Det er forholdsvis vanlig det da. Å være i jobb, ha barn og holde huset sånn rimelig i orden + ordne litt til jul mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...