Gå til innhold

Liker du 80's hard rock?

Liker du 80's hard rock?  

7 stemmer

1. 1. Liker du 80's hard rock?

• Ja
      3
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

27 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Hva folk får ut av å høre på heavy metall forstår jeg bare ikke og vil aldri forstå. For meg er det kun støy uten noe som helst mening. Jeg får mye mer mening i å høre f.eks på 1920 talls jazz.

Ja, denne tråden inneholder kun eksempler på heavy metall av verste sort.

Anonymkode: 979b1...d73

Annonse

Jeg er ikke glad i noe 1980  tallsmusikk. ikke pop fra 1980 tallet heller. Det gir meg vonde minner fra da jeg ble mobbet og var ensom på 1980 tallet. Gikk b .l.a på  en  folkehøgskole i 1986/87,men ingen ville være venner med meg. Jeg tilbragte all fritid på skolen alene når det ikke var aktiviteter som skolen arangerte. Vil ikke høre 80 talls musikk og bli minnet b.l.a om dette. Det er for vondt for meg. 

Endret av Ada jones fan
1 hour ago, Ada jones fan said:

Jeg er ikke glad i noe 1980  tallsmusikk. ikke pop fra 1980 tallet heller. Det gir meg vonde minner fra da jeg ble mobbet og var ensom på 1980 tallet. Gikk b .l.a på  en  folkehøgskole i 1986/87,men ingen ville være venner med meg. Jeg tilbragte all fritid på skolen alene når det ikke var aktiviteter som skolen arangerte. Vil ikke høre 80 talls musikk og bli minnet b.l.a om dette. Det er for vondt for meg. 

Nei hvis du ikke liker å høre på det er det vel ingen grunn til å høre på det.

Sånn er det nok...

Anonymkode: be8cd...302

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem gjør ikke det?

Anonymkode: 979b1...d73

Hvis jeg måtte opp 06 for å gå på arbeid hver dag, måtte nok denne til, sammen med kaffen. Klar til dyst, liksom. Minner litt om hurrasangene til DDE, men Bjarne Brøndbo bruker ikke krølltang og leppestift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...