Gå til innhold

Har du fått ditt største ønske oppfyldt? og hva er ditt høyeste ønske?

Anbefalte innlegg

Har du fått ditt største ønske oppfyldt og hva er/var ditt største ønske? Ja jeg har fått mitt høyeste ønske oppfyldt. Mitt høyeste ønske var å få høre musikk innspilt før 1950 og det har jeg fått høre og hører på nå. Mest hører jeg på musikk innspilt før 1940. Jeg er super glad for at dette ønske ble oppfyldt. Det var som jeg trodde massevis av bra musikk med flotte artister.

Endret av Ada jones fan

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg har skiftet mellom forskjellige største ønsker gjennom tiden og noen har blitt oppfylt. Det er jo greit å ønske seg noe som er enkelt å oppnå, som å høre musikk fra før 1950.

Jeg skal la de mest vidløftige ønskene ligge akkurat nå. Jeg gleder meg vilt til en pakke fra "ACME avd Kina", med diverse utstyr som skal brukes til å lage et makeløst apparat. Det hadde vært veldig gøy å få det til å fungere, og kanskje bli en suksess. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt største ønske er å få se TROLLFEST på konsert... tror det er mye liv og leven... :D

Er TROLLFEST et ekte band, eller er det tull og TROLLERI som Spinal Tap?

Anonymkode: ab99d...df8

Har igrunnen fått mitt høyeste ønske oppfylt ,  min kjære datter. 

Har faktisk mange ønsker. Det som står i fokus akkurat nå er og oppleve en trygg og god jul så jeg kan få noen nye positive erfaringer . Har nemlig begynt å samle på positiv erfaringer . 

Annonse

Ett ønske jeg har i dag er at flere vil høre på den gamle musikken jeg hører på. Jeg lar folk velge selv hva de vil høre,men har jo anbefalt den gamle musikken til familie og sånt da og jeg ble overrasket da en onkel av meg faktisk likte Gene Austin som var populær på 1920 og 1930 tallet.

3 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Ett ønske jeg har i dag er at flere vil høre på den gamle musikken jeg hører på. Jeg lar folk velge selv hva de vil høre,men har jo anbefalt den gamle musikken til familie og sånt da og jeg ble overrasket da en onkel av meg faktisk likte Gene Austin som var populær på 1920 og 1930 tallet.

Dette er vel noe for deg.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er TROLLFEST et ekte band, eller er det tull og TROLLERI som Spinal Tap?

Vet ikke, men det er nok bare på tull.

Sånn er nok det.

Anonymkode: f460e...25a

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel noe for deg.

Liker låten,men den er ikke en favoritt. George W Johnson var første svarte som gjorde innspillinger så tidlig som i 1891 med låten The whistling coon. Han hadde et stort talent for b.l.a plystring. Han solgte 50000 copier av denne låten noe som må sies å være mye på 1890 tallet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...