Gå til innhold

Har du en hobby/interesse som betyr mye for deg? om ja hva?

Anbefalte innlegg

Har du en hobby/interesse som betyr mye for deg? Om ja hva?

Jeg har gammel amerikansk musikk innspilt 1890-1950 som min største interesse i dag. Jeg ikke bare hører musikken,men leser om artister jeg liker fra perioden og ser bilder av dem. Jeg har tatt ut flere bilder av mine favoritt artister fra perioden og har noen av dem på veggen i miitt hjem. Jeg hører på musikken hver dag,men rekker ikke høre allle artister jeg liker hver dag. Jeg liker også kjempe godt å lese bøker og låner ofte bøker på biblioteket. Jeg har likt å lese helt fra jeg var stor nok til å ha lært det dvs jeg kunne lese til jul i første klasse og det husker jeg at jeg leste en bilkedbok med litt tekst høyt for min far for jeg var så stolt av at jeg kunne lese og jeg husker han var stolt av meg.

Endret av Ada jones fan

Fortsetter under...

Som mange DOLere vet, synger jeg i kor.  Den hobbyen har jeg hatt nesten sammenhengende siden jeg begynte på skolen omtrent.  Jeg liker å tro at jeg skal synge julen inn i år for 50. gang ;)

Jeg har sunget i kor med varierende ambisjons- og kvalitetsnivå, men har fått oppleve mye, bl.a. noen utenlandsturneer jeg kommer til å huske resten av livet. 

Kor er masseidrett, det finnes tilbud på alle nivåer og det passer for alle aldre.  Alle blandede kor trenger menn - bare sjekk der dere bor!

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet vel hva min hobby er... den merker dere jo på forumet hele tiden, dag ut og dag inn.

Mern men.

Anonymkode: f6fa6...6f9

Trolling kan være morsomt nok det, vel. 

Anonymkode: 6da40...b49

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...