Gå til innhold

Har du startet med julegaver?

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde fått en pent innpakket Stratos, så hadde jeg tenkt det ikke var noen hensikt å gi meg gave, når det bare er å gå bort og kjøpe Stratos når som helst. Eller en deodorant.

Anonymkode: 170f8...e88

Er det bare hjemmelagde gaver som duger, da eller?

Fortsetter under...

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å pakke inn en Stratos?

Omtrent samme vitsen som med å pakke inn en marsipangris, noe som ikke er en helt uvanlig julegave?

Jeg skjønner litt av hva du mener, men finnes det noen allmenngyldig grense?  Noen blir fornærmet over grytekluter eller marsipangriser eller sokker eller deodorant, andre kan bli glade for det samme. 

Endret av laban
27 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er tanken som teller?

Anonymkode: ef96d...288

Ja, såklart, men det ligger ikke "tanke" bak å raske med seg en Stratos og surre inn i papir. Det er faktisk den minst "tankefulle" gaven en kan gi. En kan like gjerne gi en pakke med dasspapir, eller et eple.

17 minutes ago, laban said:

Omtrent samme vitsen som med å pakke inn en marsipangris, noe som ikke er en helt uvanlig julegave?

Jeg skjønner litt av hva du mener, men finnes det noen allmenngyldig grense?  Noen blir fornærmet over grytekluter eller marsipangriser eller sokker eller deodorant, andre kan bli glade for det samme. 

Jeg blir ikke "fornærmet" over det, jeg ville egentlig sluppet gavehysteriet, men jeg skjønner bare ikke vitsen med å pakke inn ting man kjøper på en helt vanlig hverdag.

Men da er jeg kanskje veldig rik da, som har råd til Stratos på en vanlig hverdag. Hjelper sikkert å ikke røyke/drikke eller kjøre seg fast på annet vis.

Mern men, god jul.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke "fornærmet" over det, jeg ville egentlig sluppet gavehysteriet, men jeg skjønner bare ikke vitsen med å pakke inn ting man kjøper på en helt vanlig hverdag.

Men da er jeg kanskje veldig rik da, som har råd til Stratos på en vanlig hverdag. 

Joda, jeg skjønner at Stratos er hakket mindre julegave-aktig enn julemarsipan.  Men folk er veldig forskjellige når det gjelder hva de kjøper på en vanlig hverdag.  Det er jo akseptert å gi bort forbruksvarer som te, kaffe og konfekt - og mer ordinære godterier også, dersom de er formet som griser eller juletrær.

Det er jo heller ikke bare hva man har råd til, som teller - da blir det jo vanskelig å gi gaver til de med god råd.

Løsningen er nok at Stratos lanserer en Julestratos i spesiell innpakning :D

6 minutes ago, laban said:

Joda, jeg skjønner at Stratos er hakket mindre julegave-aktig enn julemarsipan.  Men folk er veldig forskjellige når det gjelder hva de kjøper på en vanlig hverdag.  Det er jo akseptert å gi bort forbruksvarer som te, kaffe og konfekt - og mer ordinære godterier også, dersom de er formet som griser eller juletrær.

Det er jo heller ikke bare hva man har råd til, som teller - da blir det jo vanskelig å gi gaver til de med god råd.

Løsningen er nok at Stratos lanserer en Julestratos i spesiell innpakning :D

Hvis man skal gi bort marsipangris bør man vente til noen dager før julaften med å handle, så koster de 5,90

Nei, hvem bryr seg egentlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...