Gå til innhold

Er du fan av Elvis Presley?

Anbefalte innlegg

Nei jeg er IKKE fan av Elvis Presley. Hvorfor? Jo jeg fant ut at Billy Murray og andre på Billys tid var mye bedre sangere enn Elvis og jeg hadde dyp depresjon i mars 2013 og jeg prøvde høre Elvis for å få det bedre,men det ble 1000 ganger verre for meg. Mange av Elvis sine innspilkinger ble gjort originalt lenge før Elvis og er mye mye bedre vetsjoner enn dem Elvis gjorde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415027-er-du-fan-av-elvis-presley/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Ada jones fan said:

Nei jeg er IKKE fan av Elvis Presley. Hvorfor? Jo jeg fant ut at Billy Murray og andre på Billys tid var mye bedre sangere enn Elvis og jeg hadde dyp depresjon i mars 2013 og jeg prøvde høre Elvis for å få det bedre,men det ble 1000 ganger verre for meg. Mange av Elvis sine innspilkinger ble gjort originalt lenge før Elvis og er mye mye bedre vetsjoner enn dem Elvis gjorde.

Du har gjort endel research for dette, forstår jeg. :)

Anonymkode: f48bb...5a8

I dag orker jeg ikke lenger høre Elvis Presley. Jeg klarer ikke være glad om jeg hadde hørt ham. Blir ikke depremert,men føler meg ikke glad av ham. Dessuten kan jeg bli sint av Elvis i dag om jeg hadde hørt ham.  Jeg gidder ikke det så jeg hører ikke Elvis lenger. Han bare irritwrer meg. Dessuten tro meg eller la være,men dette er sant: Billy Murray var en mye mer populær artist i sin tid enn Elvis ble i sin tid. Billy er den nest mest populære mannlige sangeren av 1900 tallet. Elvis ble nummer 3 elkwr 4 og måtte dele plassen med The Beatles. Billy hadde 136 hits til bildbordlista som so,o artist. Elvis kun ca 100. Billy gjorde 5000 innspillinger solo ( med alt 9000) Elvis kun 800. Billy er mitt idol jeg blir aldri igjen fan av Elvis. Dette må Elvis fan godta. Mange Elvis fan blir rasende på en om en ikke liker Elvis. Vi Billy Murray fan bir ikke rasende/sint om andre ikke liker Billy,men ve skulke selvsagt ønske flere gjorde det. Jeg hadde Cd'er med Elvis som jeg kastet jeg  samnen med alke de andre cd'ene jeg hadde ettersom jeg ikke spilte cd'er mer. Jeg hører musikk på Youtube og gra det jeg har kjøpt på iTunes. Jeg kommer IKKE til å kjøpe en eneste låt med Elvis. 

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette er bedre:

https://www.youtube.com/watch?v=uyQMbMDOemU

Anonymkode: ab17c...0fd

Nei takk. Tar ikke imot musikk tips om jeg ikke har bedt om det og jeg har ikke bedt deg om musikktips. Er vel bare noe heavy metall  greier. Bryr meg ikke.

Gjest Gargamel

Vet ikke om jeg er akkurat er en fan av Elvis Presley. Jeg hadde en liten periode jeg hørte på det, og jeg synes han er en veldig bra sanger og showman som fortjener sin plass i historien. Jeg synes tiden har løpt fra en del av det, men at noe står seg.  "Silent Night" f.eks er fantastisk.

Litt morsomt med noen som et råsentimentale uten noe ironi. Det er  ikke så vanlig nå for tiden.

Jeg ser ikke noe poeng i å sammenligne med Billy Murray. Der er ikke så nøye hvem som var først eller har spilt inn flest plater.

21 minutter siden, Gargamel skrev:

Vet ikke om jeg er akkurat er en fan av Elvis Presley. Jeg hadde en liten periode jeg hørte på det, og jeg synes han er en veldig bra sanger og showman som fortjener sin plass i historien. Jeg synes tiden har løpt fra en del av det, men at noe står seg.  "Silent Night" f.eks er fantastisk.

Litt morsomt med noen som et råsentimentale uten noe ironi. Det er  ikke så vanlig nå for tiden.

Jeg ser ikke noe poeng i å sammenligne med Billy Murray. Der er ikke så nøye hvem som var først eller har spilt inn flest plater.

Hører heller denne sangen med Hayd'n Quartet enn hører jeg elvis til jul er jula ødelagt

Annonse

Gjest Gargamel
28 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Hold deg unna mine tråder..Du ødlegger bare. Beklager jeg klarer ikkelike deg. Du provoserer meg og gjørmeg rasende. Fjern deg fra mine tråder.

Jeg synes du bør rapportere alle innlegg som er off topic, så blir de fjernet. Det er et lite rødt flagg du kan trykke på for å rapportere.

Gjest Gargamel
1 time siden, Ada jones fan skrev:

Hører heller denne sangen med Hayd'n Quartet enn hører jeg elvis til jul er jula ødelagt

Ok, da får du passe på å ikke trykke på linken, for jeg vil ikke ødelegge jula di. Jeg skal høre på Haydn quartet og fikk dem en sjanse.

5 hours ago, Ada jones fan said:

Hold deg unna mine tråder..Du ødlegger bare. Beklager jeg klarer ikkelike deg. Du provoserer meg og gjørmeg rasende. Fjern deg fra mine tråder.

Hvorfor så aggressiv? Du skriver stadig slikt som dette. Hvorfor? Tror nok vedk kan leve godt med at du ikke liker han/henne. Tenkt noe på hvordan du selv blir oppfattet? Du kan heller ikke bestemme at folk skal la være å svare og holde seg unna "dine tråder". 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så aggressiv? Du skriver stadig slikt som dette. Hvorfor? Tror nok vedk kan leve godt med at du ikke liker han/henne. Tenkt noe på hvordan du selv blir oppfattet? Du kan heller ikke bestemme at folk skal la være å svare og holde seg unna "dine tråder". 

fffDu legger ut ting som ikke har med temaet å gjøre flere innlegg du hadde om kristendom fikk meg til å se rødt. Mange av dem ble fjernet. Jeg beklager,men når jeg stadig blir provosert og støtt blir jeg sint. Ikke forvent at jeg liker deg for jeg liker deg ikke. Mange hyggelige folk her,men ikke du  slik jeg oppfstter deg. Jeg kommer heretter til å ikke svare deg. ikke skrive på dine tråder osv. Jeg igronerer deg etter dette. Du får meg bare sint. Uansett hva du skriver til meg etter dette ja selv om dunspør meg om noe får du ikke svar . Farvel til deg Anonym bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...