Gå til innhold

Er du fan av Elvis Presley?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så aggressiv? Du skriver stadig slikt som dette. Hvorfor? Tror nok vedk kan leve godt med at du ikke liker han/henne. Tenkt noe på hvordan du selv blir oppfattet? Du kan heller ikke bestemme at folk skal la være å svare og holde seg unna "dine tråder". 

Anonymkode: ab17c...0fd

fffDu legger ut ting som ikke har med temaet å gjøre flere innlegg du hadde om kristendom fikk meg til å se rødt. Mange av dem ble fjernet. Jeg beklager,men når jeg stadig blir provosert og støtt blir jeg sint. Ikke forvent at jeg liker deg for jeg liker deg ikke. Mange hyggelige folk her,men ikke du  slik jeg oppfstter deg. Jeg kommer heretter til å ikke svare deg. ikke skrive på dine tråder osv. Jeg igronerer deg etter dette. Du får meg bare sint. Uansett hva du skriver til meg etter dette ja selv om dunspør meg om noe får du ikke svar . Farvel til deg Anonym bruker.

Fortsetter under...

1 minute ago, Ada jones fan said:

fffDu legger ut ting som ikke har med temaet å gjøre flere innlegg du hadde om kristendom fikk meg til å se rødt. Mange av dem ble fjernet. Jeg beklager,men når jeg stadig blir provosert og støtt blir jeg sint. Ikke forvent at jeg liker deg for jeg liker deg ikke. Mange hyggelige folk her,men ikke du  slik jeg oppfstter deg. Jeg kommer heretter til å ikke svare deg. ikke skrive på dine tråder osv. Jeg igronerer deg etter dette. Du får meg bare sint. Uansett hva du skriver til meg etter dette ja selv om dunspør meg om noe får du ikke svar . Farvel til deg Anonym bruker.

"Anonymbruker" er ikke 1 og samme bruker, men kan være mange forskjellige. Hvorfor lar du deg forresten provosere så lett? Alle kan bli provosert, men kan være lurt å svare med noe annet enn sinne, evt. ikke svare i det hele tatt. Igjen: Tenk litt på hvordan du selv blir oppfattet når du stadig blir sint om du får svar du ikke liker. Farvel, farvel! :)   

Gjest Admin Doktoronline
7 timer siden, Ada jones fan skrev:

Hold deg unna mine tråder..Du ødlegger bare. Beklager jeg klarer ikkelike deg. Du provoserer meg og gjørmeg rasende. Fjern deg fra mine tråder.

Hei,

Denne typen innlegg hjelper deg overhodet ikke og er heller ikke akseptable sett fra vår side. Det er ikke kun en person som skriver anonyme innlegg, det er mange. Du kan ikke vite om den som svarer deg prøver å provosere deg eller kun deltar i diskusjonen.

Hvis du mener kommentarer er upassende, så kan du rapportere innlegget og vil vi vurdere om vi skal slette eller ikke. Du kan ikke fortsette å svare andre på denne måten.

58 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei,

Denne typen innlegg hjelper deg overhodet ikke og er heller ikke akseptable sett fra vår side. Det er ikke kun en person som skriver anonyme innlegg, det er mange. Du kan ikke vite om den som svarer deg prøver å provosere deg eller kun deltar i diskusjonen.

Hvis du mener kommentarer er upassende, så kan du rapportere innlegget og vil vi vurdere om vi skal slette eller ikke. Du kan ikke fortsette å svare andre på denne måten.

Hei,

Jeg har tatt min avgjørelse jeg svarer ikke anonym bruker mer uansett og komenter heller ikke personens  tråder. Jeg klarer ikke ha kontakt med denne personen. Det bryter meg ned og gir meg store problemer å ha kontakt med anonym bruker. Hvis dere helker ikke kan godta at jeg ikke svarer anomym bruker i det hele tatt og ikke lenger skriver på petsonens tråder kan jeg ikke være her for jeg blir syk av kontakt med anonym bruker. Dkrive kan personen hvor som he,st,men uten at jeg svarer. Jeg kan ikke ødelegge meg  selv ved å måtte ha kontakt med en som bryter meg ned så til de grader. Beste venninna mi som ikke er på dette forummet og eldre enn meg sa at jeg behøver ikke svare anonym bruker og jeg behøver ikke skrive på personens tråder. Jwg kan bare la denne personen være i fred.

Endret av Ada jones fan
1 hour ago, Ada jones fan said:

Jeg har tatt min avgjørelse jeg svarer ikke anonym bruker mer uansett og komenter heller ikke personens  tråder. Jeg klarer ikke ha kontakt med denne personen. Det bryter meg ned og gir meg store problemer å ha kontakt med anonym bruker. Hvis dere helker ikke kan godta at jeg ikke svarer anomym bruker i det hele tatt og ikke lenger skriver på petsonens tråder kan jeg ikke være her for jeg blir syk av kontakt med anonym bruker. Dkrive kan personen hvor som he,st,men uten at jeg svarer. Jeg kan ikke ødelegge meg  selv ved å måtte ha kontakt med en som bryter meg ned så til de grader. Beste venninna mi som ikke er på dette forummet og eldre enn meg sa at jeg behøver ikke svare anonym bruker og jeg behøver ikke skrive på personens tråder. Jwg kan bare la denne personen være i fred.

AnonymBruker er ikke 1 person, men når hvem som helst krysser av for "post as anonymous" så blir brukernavnet erstattet med AnonymBruker.

15 minutter siden, Kanonføde skrev:

AnonymBruker er ikke 1 person, men når hvem som helst krysser av for "post as anonymous" så blir brukernavnet erstattet med AnonymBruker.

Jeg der hvem det er på antall innlegg. Sån vet jeg at den personen svarer jeg ikke.

Annonse

3 minutes ago, Ada jones fan said:

Jeg der hvem det er på antall innlegg. Sån vet jeg at den personen svarer jeg ikke.

Det tallet gjelder for alle innlegg som er postet som AnonymBruker, uavhengig av hvilken bruker som skrev som AnonymBruker. Hvis du selv skrivet et innlegg som AnonymBruker, så øker tallet med 1, og posten din blir markert med det totale antall AnonymBruker-innlegg gjort av hvem som helst.

Hvis du skal se om samme person poster som AnonymBruker flere ganger i samme tråd, så må du se på "anonymkoden" under teksten i innlegget en AnonymBruker poster. F.eks. for brukeren over står det:

Når samme person poster som AnonymBruker flere ganger i samme tråd, så blir dette det samme i alle innleggene. Hvis det er andre brukere som poster som AnonymBruker, blir denne "anonymkoden" noe annet.

Men merk at enkelte av brukerene har flere brukerkontoer, som gjør at de kan poste som AnonymBruker mer flere brukerkontoer og dermed få opp flere ulike "anonymkoder" selv om det er samme person som poster (bare ikke med samme brukerkonto).

Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Det tallet gjelder for alle innlegg som er postet som AnonymBruker, uavhengig av hvilken bruker som skrev som AnonymBruker. Hvis du selv skrivet et innlegg som AnonymBruker, så øker tallet med 1, og posten din blir markert med det totale antall AnonymBruker-innlegg gjort av hvem som helst.

Hvis du skal se om samme person poster som AnonymBruker flere ganger i samme tråd, så må du se på "anonymkoden" under teksten i innlegget en AnonymBruker poster. F.eks. for brukeren over står det:

Når samme person poster som AnonymBruker flere ganger i samme tråd, så blir dette det samme i alle innleggene. Hvis det er andre brukere som poster som AnonymBruker, blir denne "anonymkoden" noe annet.

Men merk at enkelte av brukerene har flere brukerkontoer, som gjør at de kan poste som AnonymBruker mer flere brukerkontoer og dermed få opp flere ulike "anonymkoder" selv om det er samme person som poster (bare ikke med samme brukerkonto).

Da er det såre enkelt jeg svarer ingen som poster under anonymbruker så er jeg på den sikre siden og unngår mer trøbbel p.g.a en anonymbruker. Så enkelt kan det gjøres. 

8 minutes ago, Ada jones fan said:

Da er det såre enkelt jeg svarer ingen som poster under anonymbruker så er jeg på den sikre siden og unngår mer trøbbel p.g.a en anonymbruker. Så enkelt kan det gjøres. 

Ja, så enkelt er det. Nå ble verden mye enklere, håper jeg. Det er ikke sånn at du må svare på noen andre heller, selv med "ikke-anonymisert" brukernavn. Dette er et diskusjonsforum, og da gjelder litt andre "regler" enn om man prater med noen to-til-to. Tenk deg f.eks. hvis du "må" svare noen", så "må" den andre svare deg tilbake, og så "må" du svare på det igjen - i såfall ville "samtalen" aldri ta slutt.

Gjest Admin Doktoronline
På ‎27‎.‎11‎.‎2016 den 22.45, Ada jones fan skrev:

Virker ikke som om du har forstått at det ikke er en person - men mange - som skriver under signaturen anonym bruker?

Hvis du kan klare å ikke bli så hissig, så blir det mindre morsomt for enkelte å forsøke å tirre deg.

Virker ikke som om du har forstått at det ikke er en person - men mange - som skriver under signaturen anonym bruker?

Hvis du kan klare å ikke bli så hissig, så blir det mindre morsomt for enkelte å forsøke å tirre deg.

Jeg har blitt så mye tirret i livet selv der jeg ikke har svart(gjelder her jeg bor ) og jwg orker ikke denne tirringen og at jeg IKKE BLIR AKSEPTERT. NÅR JEG SIER NEI TIL NOE ELLER FORTELKER FOLK SANNHETWN OM NOE OG DE DA FORTSETTER Å SIJEG MÅ TING SELV ETTER JWG KUN HAR SAHÅGT NEI TAKK OG DE KOMMER MED AT JEG LYVER OM TING SOM JEG VET 150% jeg har rett og jeg sier bare tro hva du vil og de da fortsetter å si at eg  lyver f.eks de sier Gud og Jesus ikke finnes og alle med sund fornuft vet at de finnes eller folk sier til meg det var ikke pop musikk for 100 år siden og jeg vet jo som hører det at det var det. og sier der tok du/dere feil og de fortsetter å tirre ved å si nei det var ikke du lyver da blir jeg  sint. Er lei veldig lei av manglende respekt av andre og å ikke bli trodd. Det er derfor jeg ikke har venner i dag jeg ble for mye tirret og ikke trodd. Selv ei venninne ville ikke tro meg da jeg ringte å sa hjelp meg jeg har dype selvmords tanker og vil dø uten å få  hjelp til å unngå det. Måtte ringe kirkens Sos og fikk hjelp på tlf slik at jeg lever i dag. venninnen er ikke min venninne i dag.

Endret av Ada jones fan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...